• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Vandaag de Citrus Power weer gebruikt op de A6 en wat foto's getrokken om het verschil mooi weer te geven. :-b

1. Before

[ATTACH=full]30736[/ATTACH]

2. Citrus Power in actie

[ATTACH=full]30737[/ATTACH]

3. 50/50 resultaat nadat ik de lak afgespoten heb met een HD. Ik ben nog 20 minuten bezig geweest om de vervuilde kant droog te krijgen, de onderkant is nog wat vochtig. Ik denk dat het verschil wel duidelijk te zien is.

[ATTACH=full]30738[/ATTACH]

Conclusie?

Erg fijn product en volgens mij in deze tijden ideaal om zout en rotzooi van het sneeuw te verwijderen. Het voordeel is dat je geen fysiek contact heb met de lak en deze toch aardig schoon wordt. Dat kan de kans op swirls of marring weer verkleinen. De Spirit wax die ik op de lak had had nog meer dan prachtige beading en snelle sheeting na de wash met Citrus Power