• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PB spray flesje

Amstier

Detailing guru
20 jan 2010
5.476
105
43
Ik kreeg als :kadotje bij mijn bestelling de PB spray flesje erbij. Hij is voorzien van een pompverstuiver i.p.v. sprayer. Wat voor producten gebruiken jullie in dit flesje? Had namelijk een aantal sprayers gekocht met flessen bij CC, deze zijn inmiddels alweer gevuld met PB APC en PB bug squash.

Het betreffende flesje:

PB flesje 250ml

Dus wat kan ik hier in doen?

-velgenreiniger heb ik in de chemical resistant sprayer van CC
-APC zit al in een sprayer
-bug squash ook

Ik heb standaard zo'n flesje gevuld met Spray&Wipe in mijn auto staan.
Samen met een doekje handig voor als je weer eens geraakt bent door een klodder vogelpoep.

ik gebruiktte hem voor lasttouch. samen met een doekje.
gebruiktte hem bijna nooit, tot ik hem nodig had, en er achter kwam dat ik hem in me pa's auto neer had gelegen.

nu een hele fijne uitgebeten vogel poep vlek.. doodziek dus

Heb er Spray & Wipe in gedaan. Met een mf doekje in de kofferbak van de A2 gezet. Bedankt voor de tips iedereen! Binenkort bestel ik er nog een paar voor o.a. geurtje van PB en nog een voor de 80 gevuld met Spray & Wipe.