• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peter, Boxster S hallo allemaal!

Count Chocula

Detailing trainee
17 okt 2016
6
35
48
Hierbij mezelf maar even voorstellen. 1,5 jaar geleden een erg mooie MX5 gekocht en toen aangestoken met het poetsvirus door een vriend. Carclean heeft me al rijkelijk voorzien van vele materialen en inmiddels durf ik te stellen dat ik voorzichtig mee kan praten over wat door velen niet meer als poetsen wordt bestempeld maar als 'detailen'.

Inmiddels ben ik er ook al achter dat dit iets is waar je iedere dag weer iets nieuws leert. De MX5 heeft inmiddels plaats gemaakt voor een Porsche Boxster S uit 2006. Het wassen is bijna een wekelijkse aangelegenheid.

Voorkeur voor Poorboys, als was toch nog steeds wel Collinite 845. Op een of andere manier kom ik daar steeds op terug en het is zo vreselijk makkelijk aan te brengen. Zeker als je het zeer regelmatig doet zoals ik is het een eitje.

2gtpxqp.webp

Welkom leuke auto, maar als poetser geen zwarte nemen kan niet he;)
ik zal je eerlijk zeggen, de verkoper had een zwarte en deze staan. Deze zat beter in de opties en had mooiere/betere stoelen. Daarnaast hebben eigenlijk alle boxsters die ik bekeken heb van deze leeftijd opvallend veel steenslag op de motorkap. Iets wat ik inmiddels redelijk begrijp, dat ding woont echt op de linkerbaan zeg maar. Die steenslag zie je op de zwarte vele malen beter dan op de zilveren die ik nu heb.

Moet wel zeggen dat ik de blauwe mx die ik had een stuk dankbaarder was om te poetsen. Ondanks dat staat deze er nog erg strak op hoor. Ik ebn aan het overwegen er een Gyeon Mohs coating op te gaan zetten. Ik ben er alleen nog niet helemaal achter hoe dan verder, nu zet ik m iedere week in de collinite, dat hoeft/kan dan niet meer lijkt me. Ik weet nog niet of ik dat wil :)

Advies is welkom!

Welkom hier!
Iedere week in de colli is wat overkill lijkt me, het is nou niet belaald een showwax met de standtijd van een week of 3...maar als jij er blij van wordt ist goed

Welkom mede Boxster S bezitter!
Steenslag op een zwarte is inderdaad een feit, gelukkig kan ik ze zelf aanstippen met een lakstift waardoor ik me er niet meer aan stoor.
Hij is dan ook niet zwart maar atlas grau, scheelt ook weer een beetje.

Veel veilige kilometers gewenst!
Ps ook actief op porsche forum?