• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peter steld zich voor

PeterPeter

Detailing rookie
12 jun 2009
23
0
hoi

zoals jullie al hadden gezien is mijn naam peter. ik ben 18 jr
ik ben woonachtig in Uden. mijn vader rijd in een ml 350 die ook ook zeer regelmatig mee naar school neem! hoe ik aan de autopoets ´besmetting´ben gekomen weet ik niet! niemand in mijn familie of vriendenkring houd van auto´s poetsen!!

ik ben van plan om binnen kort een Dap500 aan te schaffen. hierbij wil ik eigenlijk de professionele lijn van meguiars aan schaffen! ben benieuwd wat jullie er van vinden!!

gr peter

Welkom Peter, het beste kun je even rond lezen hier op het forum, er zijn speciale topics waarin je kunt lezen wat een goede set is om te starten. Bind je niet vast op alles van 1 merk, beter kun je kiezen voor dat gene wat voor het soort product de meeste interessantste is. Ervaringen over de diverse producten zijn hier in overvloede.

Welkom Peter!
Je zal me nooit horen zeggen dat Meguiars slecht is, maar er zijn alternatieven, lees maar rond op het forum :ja
En "steld" moet met een "t" geschreven zijn (perfectionist in mij komt boven) ;-p

hoi peter

ff waarschuwen ben een maand geleden ook begonnen maar pas op hier ben je zo verslaaft
kijk maar https://forum.Carclean.com/cc_postst4336/eindelijk-alfa-156.aspx