• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pete's wax

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
49
Waaromzit de Pete's 53 wax niet meer in het assortiment ? Die wilde ik eigenlijk wel proberen.:(
 
Je kunt ze nog steeds kopen. Altans op de nederlandse cg site en in England. Maar ik vind de service en het vertrouwen bij Carclean goed.:)^ . Ik hoop dat ze iets kunnen regelen.
 
Ik heb een potje staan.

Mini klein beetje uit i.v.m. testspot op een auto.

Komt bij CC vandaan, PB even voor meer dan kun je de mijne wel overnemen!
 
Dus geen pete's 53 op voorraad dus ik dacht vandaag laat ik dan maar butter wet wax bestellen ook al niet meer op voorraad.:( :(
 
Tim zei:
We hebben 1 pot staan, waarvan het deksel beschadigd is, mag de deur uit voor 30,-

Ik hou het liever bij een collecters item ( nieuw dus). Ps krijgen jullie ook nog de butter wet wax binnen. ( sorry, wax addiction ):D
 
is er nog iemand die van zijn pete's 53 af wil ?

Ben ik zover dat ik hem ga bestellen. is hij er niet meer.

ik hoor het graag.

groetjes Dennis
 
Hallo Dennis

Ik heb de pete's 53 nog staan en doe er weinig meer mee (ruikt wel heerlijk)
Hij zit voor ca 60% vol .

Ik woon in Nunspeet , dus dat is vlakbij en je kunt hem eventueel vandaag nog ophalen .

Doe even een pm wat je er voor over hebt .

Gr Gert
 
Pete's53 en butter wet wax waar blijven jullie toch ?
De bestellijst is bijna klaar om verzonden te worden.:-" :-" :-" :-" :-" :-"