Deze week kreeg ik deze originele achterlichten binnen, die ik aangeschaft heb voor mijn eigen 207.
Op het eerste oog zagen ze er aardig netjes uit, maar als je verder keek, zag je dat de units wat dof waren.
En, als je er dan vervolgens een lamp opzet, ja ja, dan beginnen je handen wel te jeuken!

Ik heb vrijwel alle defecten kunnen verwijderen, natuurlijk zijn ze gebruikt, en zit er hier en der nog wel een te diepe kras. Maar daar neem ik wel genoegen mee.
De achterlichten zijn in 3 stappen gepolijst met Gyeon polijstmiddelen, vervolgens ontvet met Gyeon Prep, en daarna beschermd met Gyeon Trim. Geniet van de foto's!
Achterlichten vooraf:
Het polijstmateriaal:
Het rechter achterlicht na 3 stappen polijsten:
Vergelijkingsfoto:
Zoek de verschillen!
Toen werd het tijd voor de andere unit!
Nadat het polijstwerk was afgerond, heb ik de achterlichten 2x ontvet met Gyeon Prep.
Om de achterlichten goed te beschermen, heb ik Gyeon Trim aangebracht.
Daarna heb ik ze nog extra beschermd met Gyeon Cure.
Eindresultaat:
Nu nog even 2 setjes Philips Silvervisions zien te bemachtigen, en dan kan de set gemonteerd worden!
Fijne avond!
Op het eerste oog zagen ze er aardig netjes uit, maar als je verder keek, zag je dat de units wat dof waren.
En, als je er dan vervolgens een lamp opzet, ja ja, dan beginnen je handen wel te jeuken!
Ik heb vrijwel alle defecten kunnen verwijderen, natuurlijk zijn ze gebruikt, en zit er hier en der nog wel een te diepe kras. Maar daar neem ik wel genoegen mee.
De achterlichten zijn in 3 stappen gepolijst met Gyeon polijstmiddelen, vervolgens ontvet met Gyeon Prep, en daarna beschermd met Gyeon Trim. Geniet van de foto's!
Achterlichten vooraf:
Het polijstmateriaal:
Het rechter achterlicht na 3 stappen polijsten:
Vergelijkingsfoto:
Zoek de verschillen!
Toen werd het tijd voor de andere unit!
Nadat het polijstwerk was afgerond, heb ik de achterlichten 2x ontvet met Gyeon Prep.
Om de achterlichten goed te beschermen, heb ik Gyeon Trim aangebracht.
Daarna heb ik ze nog extra beschermd met Gyeon Cure.
Eindresultaat:
Nu nog even 2 setjes Philips Silvervisions zien te bemachtigen, en dan kan de set gemonteerd worden!
Fijne avond!