Na enige tijd eruit geweest te zijn ben ik vorige week weer begonnen.
Maandag en gisteren druk geweest met een Peugeot 407 uit 2006. De eigenaar heeft de auto nog niet heel lang en heeft hem in die tijd 1 keer door de wasstraat :-& gehaald.
Toen ik hem maandag had opgehaald stond de auto er als volgt bij:
Eerst maar eens foamen:
Velgen behandeld met Billberry.
Vervolgens gaan wassen en dat het nodig was bleek wel aan het waswater:
Daarna verder gegaan met het interieur aangezien de temperatuur wel erg hoog was om met de buitenkant aan de slag te gaan. En ondanks het gebruik van de carport was het ontzettend warm.
Het leer behandeld met Gliptone producten. En de rest van het interieur met natural look.
's avonds nog aan de slag gegaan met een kras op de bumper. Helaas had de eigenaar geen lakstift bij de auto.
Maar met dit resultaat was hij al tevreden:
Voor:
Na:
Vanwege het feit dat de auto gisterenavond al terug wilde hebben en mijn DAP500 het begeven had (as is volgens mijn vader versleten) , met de hand alleen Monello finale aangebracht (na het kleien)
Daarna een laagje CG Wet mirror finish erover gedaan.
En Collinite 845. Tot slot getopt met een laagje Pete's '53
De trims gedaan met trim restorer. En de ruiten met Spray & Wipe en de mint merkin doek. Welke voor mij absoluut niet mag missen in mijn collectie.
Banden voorzien van Wolfgang tire gel.
En het eindresultaat:
Vervolgens de auto weer terug gebracht naar de eigenaar die zeer tevreden was!
Maandag en gisteren druk geweest met een Peugeot 407 uit 2006. De eigenaar heeft de auto nog niet heel lang en heeft hem in die tijd 1 keer door de wasstraat :-& gehaald.
Toen ik hem maandag had opgehaald stond de auto er als volgt bij:
Eerst maar eens foamen:
Velgen behandeld met Billberry.
Vervolgens gaan wassen en dat het nodig was bleek wel aan het waswater:
Daarna verder gegaan met het interieur aangezien de temperatuur wel erg hoog was om met de buitenkant aan de slag te gaan. En ondanks het gebruik van de carport was het ontzettend warm.
Het leer behandeld met Gliptone producten. En de rest van het interieur met natural look.
's avonds nog aan de slag gegaan met een kras op de bumper. Helaas had de eigenaar geen lakstift bij de auto.
Maar met dit resultaat was hij al tevreden:
Voor:
Na:
Vanwege het feit dat de auto gisterenavond al terug wilde hebben en mijn DAP500 het begeven had (as is volgens mijn vader versleten) , met de hand alleen Monello finale aangebracht (na het kleien)
Daarna een laagje CG Wet mirror finish erover gedaan.
En Collinite 845. Tot slot getopt met een laagje Pete's '53
De trims gedaan met trim restorer. En de ruiten met Spray & Wipe en de mint merkin doek. Welke voor mij absoluut niet mag missen in mijn collectie.
Banden voorzien van Wolfgang tire gel.
En het eindresultaat:
Vervolgens de auto weer terug gebracht naar de eigenaar die zeer tevreden was!