• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Piet van Mondeorijders

Piet

Detailing rookie
4 nov 2008
7
0
Hallo mede "CLEANERS"

Ik ben Piet, 45 jaar en woon samen met Carola met onze kinderen, en ben tevens penningmeester en bestuurslid van de Vereniging Mondeorijders.
(een leuke club van enthousiaste mondeorijders, die graag deelnemen aan meetings en activiteiten) www.mondeorijders.nl :-" meteen maar een beetje reclame maken.

Ik heb een zeer waardevolle poets clinic meegemaakt met Tim en zijn collega's. Heel informatief en veel geleerd.

"KLEIEN", het leek de kleuterschool weer. :lol

Ik rij een Mondeo MK3 van 2002, die ik "opgetuigd" heb met diversen zaken, als Koni sportkit geel 40mm, 18" velgen, lederen bekleding, spoiler(tje).
A-kwaliteit audio, angel eyes en nog veel meer.....

Het lijkt me ontzettend leuk om hier gesprekken te houden over het buitenkantje van ieders favoriete auto.

tot horens zou ik zeggen.

groetjes
Piet.

Welkom..! :-)^

Kan me van de clinic foto's een donkergrijze Mondeo herinneren ,lag iets lager met velgen indezelfde kleur als de lak..Dat ben jij mss..?

Foto's mogen hoor ;-)

is er een mogelijkheid om hier foto's te plaatsen ,ipv externe links????

De Mondie glimt nu wat minder door alle regen,vuil, etc etc.

Ben bang dat het een poosje zal duren voordat ze weer glimt, want wasstraat is R.I.P. :lol

Piet zei:
is er een mogelijkheid om hier foto's te plaatsen ,ipv externe links????
De Mondie glimt nu wat minder door alle regen,vuil, etc etc.
Ben bang dat het een poosje zal duren voordat ze weer glimt, want wasstraat is R.I.P. :lol

Anders dan via externe links lukt (vooralsnog?) niet. Het zal dus wel moeten via een dergelijke route.
De wasstraat is altijd RIP! :lol