• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

pingi premium aquablaster

Jamme1981

Detailing guru
16 apr 2018
356
158
42
Halle, Belgium
Hallo,

heeft er iemand hiermee al leuke ervaringen gehad ?
Is dat doenbaar op normale leidingswater ?

Ik heb zo een schuikanon van kl**nfr*aks België eens gekocht, maar dat geeft weinig druk en foam tov met faomlans op Nilfisk.
Mocht er ergens iemand een video van vinden.

Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • aquablaster_1.jpg
    aquablaster_1.jpg
    136,9 KB · Weergaven: 165
Nou, lijkt er inderdaad op dat het geen vooruitgang is als je hiervoor kiest.
Komt vast dat gewone waterleiding te weinig druk genereer.
 
Ik heb hem een tijd geleden besteld, het geeft in ieder geval geen dikke schiumlaag, het is een beetje alsof je een emmer sop over de auto zou gooien. Verder is het een erg fijn ding om de auto gewoon af te spoelen.
 
  • Leuk
Reactions: Chris van S.
De review die onder de Aquablaster staat heb ik gescheven en sluit ik mij nog steeds volledig bij aan. Voor een prewash acht ik dit apparaat nog steeds voldoende. Al haalt de Pingi uiteraard nooit de kwaliteit van HD foamlaag. Ik zie het als een goed kwalitatief alternatief.

Ik had een kwazar handpomp, maar deze heb ik inmiddels verkocht en gebruik de Pingi.