• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pinnacle OP=OP Actie! 25% korting op restvoorraad Pinnacle!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.686
200
Berkel en Rodenrijs
Sinds 2008 hebben wij Pinnacle in het assortiment, alle producten zijn van uitzonderlijke kwaliteit. De producten zijn alleen prijzig en voor ons lastig te bevoorraden, het moet met relatief kleine aantallen uit de USA komen en dat maakt het prijstechnisch elke keer een lastige uitdaging.

We hebben daarom besloten om Pinnacle na 4 jaar uit ons assortiment te halen en de restvoorraad kan met een aantrekkelijke korting van 25% aangeschaft worden.

https://www.Carclean.com/merken/Pinnacle

OP=OP en nabestellingen zijn niet mogelijk.

Het broertje van Pinnacle is Wolfgang, deze producten blijven wel in ons assortiment.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Soms is het goed om te snijden in het assortiment. Tijd voor vernieuwing :)^

Ik heb zelf niets met het merk, maar het zal ongetwijfeld goed spul zijn.
 
Jammer, maar begrijpelijk.
Ik heb zelf ooit eens de shampoo van Pinnacle gehad en die was inderdaad aan de prijzige kant.
Van de Souveran en Signature Series II waxen heb ik verder eigenlijk alleen maar goeds gehoord.
(dus met die korting zijn die nu best interessant)
 
ik heb de signature ook maar aangeschaft! had de souveran al :)

helaas had iemand net voor me neus de crystal detail spray weggenomen :confused: achja, meer geld voor andere dingen :)
 
Beetje oud topic, maar dan hoef ik geen nieuw topic te openen.

Ik heb altijd de Pinnacle Paintwork Cleansing Lotion gebruikt na het kleien en voor de wax. Nu deze niet meer te krijgen is, begrijpelijk maar wel erg jammer, wilde ik graag weten wat een goed alternatief is. Ik heb de laatste keer Autofinesse Tripple gebruikt, maar ben er niet helemaal tevreden over. Dus ik ben op zoek naar een goede poets met (veel) fillers maar zonder wax/sealant.
 
Je bent dus eigenlijk op zoek naar een Glaze? Dan zou je Poorboys Black hole voor donkere, en white diamond voor lichtere lakken kunnen nemen.:grinning:
 
Autoglym SRP heb ik ook bedacht, maar vanwege de slechte verhalen op kunststof heb ik besloten de AF Tripple aan te schaffen. Maar ik vond Pinnacle beter fillen.

Poorboys BH of WD had ik ook al bedacht, maar heeft dat ook een cleanende werking? Ik kom daar nergens wat over tegen. Lime Prime (Lite) lijkt me wel wat, maar ik heb de neiging om nogal dik te kliederen ;). Dan is dat spul best duur. :)

Bedankt zover voor jullie hulp :)^
 
Volgens mij zitten er geen cleaners in PB-BH, prima spul.
Gewoon NIET kliederen en rustiger aan doen, er moet echt maar een filmlaagje op zodat je net een swipe-test kunt doen bij wijze van.

Grt Dennis
(ook uit Hellevoetsluis)
 
Blackhole smeer ik juist wat dikker op en laat het ook wat langer zitten dan gebruikelijk. Afnemen gaat evengoed prima en de vullende eigenschappen zijn dan in mijn ogen optimaal voor dit product.
 
Denders;332551 zei:
Volgens mij zitten er geen cleaners in PB-BH, prima spul.
Gewoon NIET kliederen en rustiger aan doen, er moet echt maar een filmlaagje op zodat je net een swipe-test kunt doen bij wijze van.

Grt Dennis
(ook uit Hellevoetsluis)
Er zitten zeker wel cleaners in Black Hole ;)