• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Plaatselijke regenbuien

Jan Peugeot

Detailing trainee
14 aug 2009
23
47
Het is lekker droog in Nederland en de boeren vinden dat niet fijn.
En omdat ik in een dorpje woon is het hier overal goed te zien dat ze dit tegen willen gaan.
Nu hebben die van de uit de kluiten gewassen tuinsproeiers die ze niet helemaal lekker kunnen afstellen.
Deze dingen spuiten met een vrij heftig straaltje over het land maar ook met regelmaat over de weg of zelfs snelweg. 8-())

Maar hoe ga ik dit oplossen met mijn net gewassen auto?
Rijden jullie gewoon door met de ruitenwissers op vol?
Of proberen julie de straal te ontwijken?
Het lijkt me dat het slootwater niet echt bevordelijk is voor mijn beadings. :weetniet

Tja de auto blijft wel een gebruiks voorwerp. Ik neem aan dat je er ook geen sport van maakt om alle 100000000 vliegjes te ontwijken. Gowoon er doorheen rijden en bij thuiskomst weer afspoelen. Het is helaas niet anders :(

Je kunt inderdaad ook overdrijven. Het is en blijft inderdaad een gebruiksvoorwerp wat bloot staat aan alle elementen wanneer je er mee rijdt.

+1, woon zelf ook op het platteland. En zo vaak gehad als ik de weg opdraaide dat de hele weg vol met drek lag van een boer die iets gedaan heeft op het land. Vliegjes zijn hier een ramp, vooral in het Lauwersmeergebied en de hele kuststrook. Hier word ook driftig gesproeid met water en helaas ook wel eens over de weg. Is wel balen als de wagen net schoon is, maar is gewoon niet anders. En het schoonmaken van de wagens vind ik nou niet echt vervelend! (anders zat ik hier niet :-b )

vind het soms ook nog wel eens gaaf dat de auto van onder tot boven onder de bagger zit:-b
heb je tenminste echt eer van je werk als je hem weer wast,^^

vindt die meeuwen erger, zitten een aantal op het dak van de werkplaats. elke pauze staat er wel iemand de schijt van zijn auto af te poetsen}:)w

ATS zei:
vindt die meeuwen erger, zitten een aantal op het dak van de werkplaats. elke pauze staat er wel iemand de schijt van zijn auto af te poetsen}:)w
Misschien een katapult aanschaffen....:-"
Vliegbeesten leren snel....