• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Plakresten van tape

Deebo

Detailing addict
6 mrt 2014
93
55
Ik heb gisteren iets gespoten aan mijn auto in de vlakke zon,
maar toen ik de tape er rond weghaalde bleef de plaklaag gewoon zitten (hier had ik al bang voor vantevoren)
maar hoe kan ik ze best wegkrijgen? want APC van meguiars zal niet krachtig genoeg zijn denk ik?

WD 40 , overal verkrijgbaar.....niet laten "inweken" , eerder stukjes doen en telkens wat meer weghalen want de kans dat je lak (tijdelijk) wat "week" wordt is mogelijk .

of wasbenzine ( heel voorzichtig proberen ) , stickerverwijderaar van HG , en ........volgende keer andere tape gebruiken ;)

grandscenicman;n397412 zei:
WD 40 , overal verkrijgbaar.....niet laten "inweken" , eerder stukjes doen en telkens wat meer weghalen want de kans dat je lak (tijdelijk) wat "week" wordt is mogelijk .

of wasbenzine ( heel voorzichtig proberen ) , stickerverwijderaar van HG , en ........volgende keer andere tape gebruiken ;)
ok ik ga het proberen, ja ik heb tape van 3m daar plak ik normaal mee af, maar ik had tape van de action gebruikt om rond die 3m tape nog te plakken, niet meer dus... :)

Gebeurt ook met de aqua tape die hier in de webwinkel staat hoor. Kwestie van zon en een smelt effect door verwarmen. Weliswaar combinatie van felle zon en in mijn geval op kunststof. Niet op de lak....nauwelijks. In mijn geval, omdat het om de kunststof rails op het dak ging, prima eraf gekregen met nagellakremover zonder aceton. Baalde er wel van. Plak je af en heb je nog veel werk.

ja inderdaad :) maar met de 3m blauwe tape had ik het niet, want die had ik gebruikt voor af te plakken, die goedkope tape voor daar rond te plakken