• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Plastic onderdelen proper onderhouden van de motor

boup

Detailing addict
21 dec 2018
75
65
Hallo,

Welke producten gebruiken jullie om de plastic onderdelen mooi te houden van de motor.
Ik gebruik bij mijn huidige wagen altijd teflon spray maar mijn bus is bijna leeg.
En waarschijnlijk zijn er andere (betere) producten geschikt daarvoor.:grinning:

Moet wel zeggen als ik naar de autokeuring moest,was ik nooit beschaamd om mijn motor te laten zien ;).

Kunnen jullie me ff helpen

Alvast bedankt
 
Wederom doet de zoekfunctie wonderen :p

Voor ongelakt rubber en kunststof bestaan er dressings. Hiermee voed je het materiaal en bescherm je het. :D

Een populaire keuze is bijv. Gyeon - Preserve voor binnen-en-buiten, voor het interieur is Poorboys World - Natural Look een populaire keuze.
 
Das toevallig... loop net de garage uit na het zelfde klusje.
AC7E3001-9EF2-465D-801D-6929ABC72728.jpeg


Ik reinig de delen altijd met Gyeon Vinyl Cleaner en daarna voed ik het met preserve van Gyeon.

Deze producten kan je beide het beste verwerken met de Disco Duo van Monello.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Witsel