• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Plastic weer zwart maken

Google is your friend! ... of de zoekfunctie, haha! :)

Met 'poetsen' bedoel je 'polijsten', neem ik aan. Een simpel sopje kan al volstaan, anders met bijv. een APC aan de gang. Mocht je de boel nou écht door en door wit hebben, dan kan een melaminespons nog wel eens wonderen doen. ;)
 
Misschien wat laat, maar ik heb vandaag de Black wow pre-wow geprobeerd, dat is echt briljant om gemakkelijk polijst residu en andere rommel van je plastic af te halen.

Wel vrij duur, maar erg zuinig in gebruik.

Daarna voeden wordt wel aangeraden op het flesje, al heb ik trim revive van autofinesse gebruikt.

Links is enkel schoongemaakt met pre-wow:
20170528_172853.jpg
 
  • Leuk
Reactions: m@rio
Als mensen in mijn omgeving het over 'poets' hebben, bedoelen ze normaalgesproken wax. En dan van die all-in-one wax met een cleanertje erin.
In dat geval kun je de reeds genoemde opties APC of melaminesponsjes best eens proberen om te kijken of dat werkt.