• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pleased to meet you!

Dims

Detailing trainee
25 jun 2013
19
35
België
Hallo, Carcleaners!

In April mijn spiksplinternieuwe Renault Clio IV, en tevens eerste wagen, zijn thuis gegeven in Zoersel-Antwerpen en... een nieuwe auto kan je niet vuil laten worden he!

Mijn naam is Dimitri, Dimi of Dims voor het gemak, en zit hier zoals velen al een tijdje in te lezen.
Ik heb al eens een shampoo met washing mitt besteld voor de wekelijkse wasbeurt maar nu we al een paar maanden verder zijn mag het wel wat grondiger worden.
Vorige week dus mijn nieuwe spullen aangekregen en daarmee is de stap gezet.
Dims is nu officieel binnengestapt in de detailingwereld! (En het is enorm verslavend!)

Momenteel nog maar één foto maar een dezer weken zet ik er een paar extra op:-)^
Aan de wagen is momenteel nog niets veranderd.
Het idee is om de originele velgen als wintervelgen te nemen en een set Keskin KT4 BLP(linkje) als zomervelgen te nemen.

DSCN5343.webp

Welkom en veel lees- en poetsplezier. Maar eh, je Clio staat wel strak geparkeerd zo. Niet bang voor parkeerschade?

Zozo, dat is een lekkere eerste auto.

Welkom en succes met het detailen.

Toen ik me parkeerde stond die geniepigaard achter me er nog niet.
Hij stond wel vrij dicht geparkeerd om er uit te rijden maar het is toch nog gelukt!

Bang voor parkeerschade, steenslag, aanrijdingen, vogelpoep,...

Op een dergelijk plekkie wordt er iig geen deur tegen je auto geduwd.

Welkom hier Dims. Ondertussen begint er in de regio Antwerpen een behoorlijke groep Carcleaners te ontstaan.:!