• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Plek om overdekt te detailen

erwin71239

Detailing trainee
4 jul 2021
14
25
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag ik wil graag mijn auto detailen maar nu heb ik helaas geen beschikking meer over een overdekte plek. En om dit nou op de stoep voor de deur te gaan doen vind ik persoonlijk geen strak plan. Iemand tips omtrent het huren van zoon plek in omgeving Westland?
Een hobbygarage vind ik vrij prijzig aangezien ik hem toch wel perfect wil en daar meerdere dagen voor wil gaan gebruiken. Dan kom je al gouw op een 600 euro voor alleen het huren van zoon plek.

Mvg Erwin
 
Dat zou zeker een optie zijn. Alleen ken ik zelf geen tuinder en om nou zomaar bij een wild vreemde tuinder langs te gaan is ook zo iets...
 
Andere optie is contact opnemen met @tinus maar dan moet je wel uitwijken richting Bilthoven. Ik zie dat de forumnaam van tinus veranderd is in @Martijn75
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: kawazxr
Beste mede detaillers, ik heb een vergelijkbare vraag maar dan in de omgeving van Amsterdam. Ik heb mijn auto in een hobby garage voorzien van een caramische laag, maar dat was geen succes. Ik moest op een brug staan tussen de klussers. Geen licht, veel herrie, etc...
Bedankt,
Jeffrey
 
Beste mede detaillers, ik heb een vergelijkbare vraag maar dan in de omgeving van Amsterdam. Ik heb mijn auto in een hobby garage voorzien van een caramische laag, maar dat was geen succes. Ik moest op een brug staan tussen de klussers. Geen licht, veel herrie, etc...
Bedankt,
Jeffrey
Ooit is wat gevonden in of rond Amsterdam?