• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pm Meldingen.

B.K.

Detailing rookie
26 mei 2008
3.822
0
Even een kleine vraag.

Ik kreeg gisteren avond een Pm ,waarvan ik deze morgen een melding krijg zoals het hoort te zijn. Maar nu kijk ik verder bij mijn 'postvak in' en ik zie een paar Pm's staan waarvan ik nooit een melding heb gehad. Niet echt een ultieme ramp ,maar wel vervelend voor de mensen die me er een hebben gestuurd en geen reactie terug krijgen. (En dan denken wat een dikke *** rofl )

Kan dit aan mijn internet instellingen liggen ,het is trouwens al vaker gebeurt..? :weetniet

Kunnen 2 zaken zijn:

- Mailtje over de PM wordt tegengehouden door een SPAM filter
- Pop-up blocker houdt de melding van het forum tegen.

Ik kreeg net nog een Pm ,werkt perfect.. :weetniet

De dagen voordat ik de Pm's kreeg (die gene waar ik geen melding van kreeg) kreeg ik wel nog meldingen.

Als de verzender nog een keer op het bericht klikt wat hij naar jou heeft verzonden dan wordt bij de ontvanger ook het bericht gemarkeerd als gelezen.

Dit heb ik ook al een paar keer meegemaakt met Tim en Wilma

Gr. Arjan

Nou ik moet zeggen dat die het bij mij ook niet altijd doet.
Het mailtje komt wel aan, met u heeft een nieuwe PM van...
Maar als ik naar het forum ga krijg ik niet altijd het pop-up venster te zien.
Ook staat bovenin achter postvak in geen 1.

Jup ,dat is wat ik bedoel ,normaal staat het dan vetgedrukt (Postvak In) en een 1 er achter. Het werkt perfect ,maar blijkbaar nu en dan niet.