• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PM-notificatie on-site

Anabasis

Detailing rookie
16 mei 2008
240
0
Graag een notificatie dat je een nieuwe PM/PB hebt van een ander forumlid, zodra je inlogd of ingelogd bent.
Email werkt omslachtig tenzij je thuis bent en MSN of Outlook open hebt staan. Op het werk of onderweg is dat vaak niet haalbaar (tenzij je een PDA of smartphone hebt).

Alvast bedankt, gaat vast lukken! :)^
 
Da's vreemd... :|

Bovenaan de hoofdpagina staat wel een notificatie als jullie dat bedoelen met een pop-up?
Maar bij mij (XP SP2+IE7) niet als een aparte pop-up.

Als de notificatie van de hoofdpagina nu eens permanent, boven elke topic zou worden weergegeven, dan zou ik al tevreden zijn.
 
Tim zei:
DIe notificatie doet het al :) Tenminste bij mij wel, ik krijg een popupje.

Yup me too... :ja

Tenminste... wel als ik inlog. Niet (altijd) als ik al op het forum aan 't browsen ben.
 
Okay, welke administrator heeft er aan mijn profiel gesleuteld? :bad

0:18u doet ie t plotseling wel op het moment dat ik (opnieuw) naar de hoofdpagina ga...maar dus niet als ik in een subforum/topic zit.

Wie dan ook, bedankt! :party:
 
Anabasis zei:
doet ie t plotseling wel op het moment dat ik (opnieuw) naar de hoofdpagina ga...maar dus niet als ik in een subforum/topic zit.

O, dan zal dat de reden wel zijn waarom ik ze niet altijd krijg...
 
@LeonDriver: ik bedoel dat de emailnotificatie alleen zin heeft als ik niet achter de computer thuis of op het werk zit. Dan is het meer een soort reminder voor als ik wel achter een computer zit.
Als ik eenmaal achter de computer zit, heb ik m natuurlijk liever direct op mn scherm. Thuis is het in principe geen probleem om prive email te hebben, op het werk wel.

Als ik de email notificatie op mijn smartphone krijg op kantoor, dan komt het niet uit (er moet ook gewerkt worden op kantoor :-" ).
Heb ik even een break en ben ik ingelogd, dan is het juist van om die notificatie online te hebben.

Het ziet er naar uit dat ie het nu doet (1 keertje), maar uit de woorden van Sven begrijp ik dat ie het niet altijd doet en zeker niet als je in een subtopic zit, maar alleen bij het verversen/opnieuw openen van de hoofdpagina, terwijl juist daar wel permanent een notificatie bovenaan het scherm wordt weergegeven...
 
ik krijg echter geen mailtjes als er een reactie in een topic is waarin ik ook gepost heb, wel als ik bijv een topic gestart ben, maar niet als er bijv in dit topic een nieuwe reactie is..
 
turbulence zei:
ik krijg echter geen mailtjes als er een reactie in een topic is waarin ik ook gepost heb, wel als ik bijv een topic gestart ben, maar niet als er bijv in dit topic een nieuwe reactie is..

Rechtsbovenaan op 'Opties' klikken en dan op 'Dit topic volgen'. ;)
 
@Bert: sorry maar sinds 2 juli heb ik geen pop-up melding meer gekregen, ook niet nadat ik IE teruggezet heb naar de standaardinstellingen.
 
Vandaag 3 pm's gekregen, waarbij maar bij 1tje een pop-up te voorschijn kwam. Andere zag ik bij toeval linksboven staan; "1 ongelezen bericht"
 
JPeG zei:
(...) Andere zag ik bij toeval linksboven staan; "1 ongelezen bericht"

Precies wat ik bedoel, sterker nog, de 2 PM's die ik gisteravond van Mondiaan kreeg werden nergens vermeld. Ik moest rechtstreeks naar Postvak IN om ze te kunnen vinden :(
 
Same here... Vandaag een paar PM's gehad, die ontdekte ik alleen omdat ik in m'n email inbox keek.... :weetniet
 
Ik zal eens kijken of het mogelijk is om de melding "n berichten in je Postvak in" op wat meer plekken naar voren te laten komen, in plaats van alleen op de forum homepage, of ook bovenin "Postvak IN" vetgedrukt maken oid, want het inderdaad nogal onduidelijk nu.
 
Als je nu ongelezen PM's in je Postvak IN hebt staan, is "Postvak IN" vetgedrukt in het menu bovenin, met daarachter het aantal ongelezen PM's tussen haakjes.

Dit leek me de meest eenvoudige en meest opvallende oplossing voorlopig :-"