• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poets-leek stelt zich voor

henry classic v70

Detailing rookie
11 sep 2009
16
0
Goeiendag allemaal,

Ik ben een volvo 850/v70 classic liefhebber, de zogenaamde roffel.
Mijn vrouw rijdt in een "Mystic silver metallic" zilver metallic v70 van 1997 met een LPI install. en ik rijd zelf in een "Sandstone metallic" bruin metallic v70 van 1999 met een LPI install.

Het aanmelden op dit forum heb ik gedaan om nou eens eindelijk te weten komen hoe je nou eigenlijk een auto poetst/polijst. Klinkt misschien vaag maar ik ben van mening dat als je de tips en tools van de mede forummers gebruikt, zal je zeker tot een mooi en goed resultaat komen. Het gebruik van verschillende produkten daar ben ik nog niet over uitgelezen dus kan daar weinig over zeggen, foto's van voor en na verschillende behandelingen die ik heb gezien op verschillende forum's (o.a. 850 forum) zeggen mij genoeg.

Mijn Sandstone v70 kan er veel mooier uitzien door de behandelingen die ik nu op jullie forum ga lezen en bekijken, tips en tools zijn natuurlijk van harte welkom en t.z.t. komen er vanzelf wel vragen, opmerkingen of mischien wel tips van mijn kant.

vrgr. Henry

Welkom dit forum. Je zal er veel nuttige informatie vinden.