• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

poets n00b aangemeld

grandpa

Detailing rookie
14 okt 2010
2
0
Hallo allemaal,,

Ik ben hier terecht gekomen via audiforum.nl. Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een gebruikte Audi A4 2.0TDI van 2007. Na een uitgebreide zoektocht, ter vervanging Ford Focus (nieuw gekocht) uit 2001 met km. stand 312.000 die aan het begin van dit jaar "onder m'n kont" begon weg te roesten, uiteindelijk besloten om (keuze was eigenlijk VW Passat) een Audi A4 te kopen. In de showroom was het liefde op het eerste gezicht, een mooie blinkende auto. Maar ja licht doet een hoop dus de auto naar buiten en super kritisch bekeken en mee gereden en de koop gedaan. Na de eerste (professionele) wasbeurt toch een hoop "krasstraat" krassen en ben ik het internet afgaan struinen omdat ik na zelf het een en ander heb geprobeerd de krassen er niet uit krijg en via dit forum ga ik proberen de auto er uit te laten zien zoals het hoort.

Nou dat was het wel zo'n beetje...... smoelenboek ook inmiddels ingevuld.

noplace.webp