• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poetskar gereedschapwagen

Nicky

Detailing guru
1 jun 2013
67
113
40
Hoi ik zit te denken om een poetskar te maken of een gereedschapwagen of iets dergelijks te kopen zodat ik met het detailen langs de auto kan rijden zijn er hier mensen die zoiets zelfgemaakt of gekocht hebben of ideeën hebben? Mvg nicky
 
Bij de Lidl hadden ze een aluminium karretje op wieltjes, met 3 lagen.. Die heb ik is ideaal. Ook heb ik een karretje bij de auto onderdelen leverancier van Facom die is wat fijner maar een stuk duurder. Het is wel ideaal om te hebben!
 
Ik werk al een tijd met onderstaande kar en die bevalt me erg goed. Fijne hoogte van vakken waar je flessen mooi in kwijt kunt en de lade erin is ook ideaal om bv pads in te leggen. Kost 100€ bij HBM-machines, maar was tot nu toe iedere Euro meer dan waard.

kar.JPG
 
Interessante kar pakkie zal eens kijken misschien dat er iemand nog foto's plaatst en ik nog wat ideeën op doe Mvg Nicky
 
Ik wilde eerst onderdstaande Datona kopen, maar met 250€ is die een stuk duurder dan die van HBM. De Datona heeft wel meer lades, maar achteraf gezien ben ik toch blij dat ik de HBM nu heb omdat je hier meer flessen en doeken in kwijt kunt In het onderste deel van mijn kar staan nu twee plastic bakken met deksels met daarin een heel woud aan doeken zodat je alles bij de hand hebt. Zo'n krukje van HBM is trouwens ook uitermate handig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is mijn eerste reactie dus hopelijk gaat alles goed. Heb een jaar geleden ongeveer zelf een kar in elkaar geknutseld. Staat niet op wielen, op een klein palletje, wel geprobeerd maar de oprit heeft teveel oneffenheden. Schets gemaakt met maten erbij, pdf platen laten zagen in de doe het zelf, een paar uur prutsen en stond in elkaar. Daarna twee lagen gespoten met watervaste verf en het ding doet wat ik verwachte, ik vind alles snel terug.
conv_851.jpg
 

Bijlagen

  • conv_850.jpg
    conv_850.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 1.150
Zelf heb ik deze gebouwd https://forum.Carclean.com/threads/wat-is-je-laatste-aanwinst-deel-16.12325/ Ondertussen heb ik wel alle poten voorzien van zwenkwielen ipv enkel 2wielen. Zeer budgetvriendelijk en makkelijk uit te breiden met accessoires van de ikea.
 
Kijk even hier voor mijn creatie
Bekleed, dus minder kans op stootschade, lade met vakverdeling, klep met leglade en 2 uitneembare bakken
 
@jakse lijkt exact op gereedschapskar die Lidl een paar keer in de aanbieding heeft gehad (was bij Lidl 49 of 59 euro, ik weet het niet meer precies), alleen in geel i.p.v. rood.
Voor mensen die zelf wat willen bouwen zijn er volop mogelijkheden.

Je kan bijv. zo'n trolley (zijn er in diverse maten) als basis nemen en daar wat opbouwen, of zelfs een losse krat/kist die je op de trolley vastzet met een systeem, en als je de krat/kist eraf haalt, kun je de trolley voor andere zaken gebruiken.
 
Een tijd terug zag ik hier een topic met allemaal van dit soort karretjes maar dan voor het wassen.

Weet iemand deze toevallig voor mij te vinden?
 
Nee maar dit is ook SUPER gaaf!!! Ik ga gelijk lezen.
Toch bedankt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator: