• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijst lessen en poets lessen gevraagd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

iron

Detailing rookie
11 nov 2009
14
0
:roll hallo ik ben sinds enkele dagen lid in dit forum.
komen er nog meetings?
ik ben geintereseerd in de werking van de dap en het polijsten etc.
tevens heb ik interesse in het poets werk zonder machine.


of is dat wat voor het volgende voorjaar?

tevens graag in het zuiden van het land....regio maastricht etc?
mvg ron
 
Er zijn zeker ook leden van dit forum die in Maastricht wonen. Wellicht dat je bij hun een keertje mag langs komen?
Ik zou de Zoeken button rechts bovenin eens laten zoeken naar Maastricht. Kom je vast bij in ieder geval 1 medelid uit.
Aficior
 
Hoi,
Tot ongeveer februari ligt de detailgekte wel een beetje op zijn gat, vrijwel iedereen heeft zijn auto al klaargemaakt voor de winter.
Meetings zullen er dus ook weinig zijn nu.
Er zijn idd verschillende leden die in of bij Maastricht wonen, gewoon even de zoeken button gebruiken zoals Aficior al zei.
 
Ik ben ook zoekende naar een ervaren iemand die me van het voorjaar een keer met raad en daad terzijde kan staan als ik voor het eerst mijn auto met de dap onder handen ga nemen. Ik woon in Noord-Brabant.
Maar dat balletje gooi ik t.z.t. wel weer eens op:)^

Greetzz, Raoul
 
Bij mij is iedereen van harte welkom.
Ik zit tegen de belgische en limburgse grens aan.
 
bartr123 zei:
Bij mij is iedereen van harte welkom.
Ik zit tegen de belgische en limburgse grens aan.

Hoi, dat is te doen! Kan ik als het wat beter weer wordt dan niet een keer die kant op komen? (tegen een vergoeding uiteraard). Ik sta te popelen om de dap eens goed uit te proberen. Het kan bijna niet verkeerd gaan, maar ik ken mezelf een beetje:-"

Groet,

Raoul
 
Als je er klaar voor bent laat het me maar weten dan plannen we een dagje in.
 
Misschien ben ik er dan ook wel bij.
 
Als het mogelijk is zou ook ik graag v/d partij willen zijn, budel is maar een klein stukje rijden..........:-"
 
Ach voor mij is het ook niet naast de deur ;)
 
Voor de poets en polijst lessen zullen we weer een kleinschalige dokter DAP dag in het leven roepen.
Voor de rest: ondegetekende is weer bezig met Budel-meeting deel 2.

Dokter Dap
 
bartr123 zei:
Voor de poets en polijst lessen zullen we weer een kleinschalige dokter DAP dag in het leven roepen.
Voor de rest: ondegetekende is weer bezig met Budel-meeting deel 2.

Dokter Dap

sign me up doc!!:party: wellicht neem ik nog iemand mee!
 
Budel = omgeving Maastricht? :roll

Mocht je interesse hebben om wat van detailing bij te leren mag je best eens langskomen Ron! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.