• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijst resten, hologrammen, swirls. HELP!

Rachid

Detailing rookie
28 jul 2020
9
15
Leiden
.
 

Bijlagen

  • 1C88EA93-471A-4C41-A7EE-956190873FE3.jpeg
    1C88EA93-471A-4C41-A7EE-956190873FE3.jpeg
    193,5 KB · Weergaven: 0
  • C07BE35D-AB6B-4FFC-9E0B-789D61336F03.jpeg
    C07BE35D-AB6B-4FFC-9E0B-789D61336F03.jpeg
    248,4 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
  • Verbluft
Reactions: RoyR
Man wat een prutswerk.. zijn inderdaad hologrammen. Die heeft lopen rammen met een rotary.
Dit zou ik proberen zelf weg te halen door te polijsten, anders een kennis oid. Ik zou niet terug gaan naar die beunhaas.
 
Als het spuitwerk verder prima is zou ik er niet mee teruggaan. Ziet er erger uit dan het is. Mocht je naar utrecht willen rijden dan ben je welkom, maar er is misschien ook wel iemand die dichter in de buurt woont
 
Wat holo's is geen drama. Er wordt vrijwel altijd gepolijst daarna. Als het spuitwerk goed is, zouden wat holo's mij niet veel kunnen interesseren. (Omdat ik het zelf makkelijk op kan lossen, maar als je er geen kaas van hebt gegeten, dan staat het niet netjes!)

Je kan zelf met een handpad + polijstmiddel aan de gang gaan of iemand opzoeken die een excentrische machine heeft. ;)

Of uiteraard aangeven bij de spuiter dat je het er niet uit vind zien en hem de oplossing laten aanbieden. Je moet immers kosten gaan maken om deze "schade" netjes te maken.
 
Als het spuitwerk verder prima is zou ik er niet mee teruggaan. Ziet er erger uit dan het is. Mocht je naar utrecht willen rijden dan ben je welkom, maar er is misschien ook wel iemand die dichter in de buurt woont
ik heb het er wel voor over om naar Utrecht te rijden, hoelang heb je ongeveer denk je nodig?En wat zijn ongeveer de kosten?
Mvg
 
Man wat een prutswerk.. zijn inderdaad hologrammen. Die heeft lopen rammen met een rotary.
Dit zou ik proberen zelf weg te halen door te polijsten, anders een kennis oid. Ik zou niet terug gaan naar die beunhaas.
Ja dat dacht ik zelf ook straks maakt die het erger!
 
Wat holo's is geen drama. Er wordt vrijwel altijd gepolijst daarna. Als het spuitwerk goed is, zouden wat holo's mij niet veel kunnen interesseren. (Omdat ik het zelf makkelijk op kan lossen, maar als je er geen kaas van hebt gegeten, dan staat het niet netjes!)

Je kan zelf met een handpad + polijstmiddel aan de gang gaan of iemand opzoeken die een excentrische machine heeft. ;)

Of uiteraard aangeven bij de spuiter dat je het er niet uit vind zien en hem de oplossing laten aanbieden. Je moet immers kosten gaan maken om deze "schade" netjes te maken.
Ik heb contact gehad met hem en hij zegt ik kan het corrigeren maar ben bang dat die ht nog erger maakt.
 
Ik vind het geen prutswerk. Het spuitwerk kan ik niet 1-2-3 beoordelen, maar nieuw gespoten delen met holo's zijn mij niet vreemd. Ik kreeg redelijk vaak details waarbij er recent spuitwerk was geweest en vaak dus met holo's.

Misschien kan @AndyVR je meer vertellen over het spuitwerk, maar de holo's zijn met een excentrische machine vrij snel te verhelpen. (Handmatig waarschijnlijk ook nog wel)
Dit lijken nog vrij "mooie" polijstbanen en geen wirwar van holo's. :p

Ik weet niet hoe het contact verliep met de spuiter, maar als dit goed was, dan gaf ik hem nog wel de kans om met een goede oplossing te komen.
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Ik vind het geen prutswerk. Het spuitwerk kan ik niet 1-2-3 beoordelen, maar nieuw gespoten delen met holo's zijn mij niet vreemd. Ik kreeg redelijk vaak details waarbij er recent spuitwerk was geweest en vaak dus met holo's.

Misschien kan @AndyVR je meer vertellen over het spuitwerk, maar de holo's zijn met een excentrische machine vrij snel te verhelpen. (Handmatig waarschijnlijk ook nog wel)
Dit lijken nog vrij "mooie" polijstbanen en geen wirwar van holo's. :p

Ik weet niet hoe het contact verliep met de spuiter, maar als dit goed was, dan gaf ik hem nog wel de kans om met een goede oplossing te komen.
Hij zegt kom even langs dan heb ik het binnen 30 min gefixt ook zeer vriendelijk.
 
Ik vind de reflectie wel strak ogen hoor! Zelfs minder peeling dan ik op je zijscherm zie. Om het meteen prutswerk te noemen is ook wat radicaal, het is in ieder geval op zijn minst niet "netjes".

Die banen zijn zo weg en waarschijnlijk na 1 hit al een strakke finish. Dat hij het dus in een half uur heeft opgelost is niet heeeeeel gek, maar echt de tijd er voor nemen spat daar ook niet van af.
 
Het spuitwerk op zich ziet er zo op de foto goed uit, al is dat altijd moeilijk te beoordelen op een foto.

Wat die strepen betreft, ik vermoed ook dat het hologrammen zijn door het polijsten, ik vermoed dat er wat stof in je lak zat en hij dit heeft geprobeerd eruit te halen, met niet zo'n fantastisch resultaat. Aan de ene kant denk ik ook om het gewoon te laten zien aan die persoon maar anderzijds zou ik er niet meer zo gerust in zijn... In ieder geval, het is niets ernstigs.
 
  • Leuk
Reactions: Rachid
Ik vind de reflectie wel strak ogen hoor! Zelfs minder peeling dan ik op je zijscherm zie. Om het meteen prutswerk te noemen is ook wat radicaal, het is in ieder geval op zijn minst niet "netjes".

Die banen zijn zo weg en waarschijnlijk na 1 hit al een strakke finish. Dat hij het dus in een half uur heeft opgelost is niet heeeeeel gek, maar echt de tijd er voor nemen spat daar ook niet van af.
Ik ga morgen even langs de spuiter, tenzij iemand me in de buurt hier kan helpen aangezien ik niet weet of de spuiter het nog erger maakt
 
Geef de man een kans, zou ik zeggen. Deze keer viel het jou op en weet je dat het beter kan. Geef dit aan en vraag hoe hij dit wil oplossen. Legt hij uit dat hij er netjes een excentrische machine erbij wil pakken en de boel strak trekt? Mooi dan, toch? ;)

Meteen naar een andere spuiter gaan, poetsbedrijf of wat dan ook... Geef iemand de kans om het op te lossen door het zelf aan te pakken of een ander compromis.
 
  • Leuk
Reactions: Rachid
Geef de man een kans, zou ik zeggen. Deze keer viel het jou op en weet je dat het beter kan. Geef dit aan en vraag hoe hij dit wil oplossen. Legt hij uit dat hij er netjes een excentrische machine erbij wil pakken en de boel strak trekt? Mooi dan, toch? ;)

Meteen naar een andere spuiter gaan, poetsbedrijf of wat dan ook... Geef iemand de kans om het op te lossen door het zelf aan te pakken of een ander compromis.
Ik ga morgen langs hem!
 
Holy shit. Wat een kunst!
Die is goed los gegaan met de rotary in zijn handen :laughing:
Ik woon in Zwolle, en wil eventueel ook wel je motorkap goed polijsten. Geen enkel probleem. Zoveel werk is t ook niet.
Ben benieuwd wat de spuiter er zelf van zegt.
 
  • Leuk
Reactions: Rachid
Holy shit. Wat een kunst!
Die is goed los gegaan met de rotary in zijn handen :laughing:
Ik woon in Zwolle, en wil eventueel ook wel je motorkap goed polijsten. Geen enkel probleem. Zoveel werk is t ook niet.
Ben benieuwd wat de spuiter er zelf van zegt.
Kreeg bijna een beroerte toen ik dit in de zon zag:sob::sob:
 
  • Grappig
Reactions: RoyR