• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijsten in appartement

TheMBP

Detailing rookie
15 feb 2017
6
2
25
Je raad het al, mijn auto heeft swirls die ik wil verwijderen maar helaas is dat lastig zelf te doen.

Reden natuurlijk is dat ik in een flat woon met een ondergrondse garage zonder stroom.

Iemand die weet waar ik de auto kan polijsten (plek met stroom en waar het rustig is)

Omgeving is Amsterdam maar eventueel verder is ook geen probleem!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je raad het al, mijn auto heeft swirls die ik wil verwijderen maar helaas is dat lastig zelf te doen.

Reden natuurlijk is dat ik in een flat woon met een ondergrondse garage zonder stroom.

Iemand die weet waar ik de auto kan polijsten (plek met stroom en waar het rustig is)

Omgeving is Amsterdam maar eventueel verder is ook geen probleem!


Er is in Amsterdam toch wel ergens een hobby garage? Volgens mij mag je daar ook je auto poetsen.
 
Als er verlichting hangt, zit er toch ook stroom?
of ben ik weer te slecht voor deze wereld.

Dat wil nog niet zeggen dat je er iets mee kunt, ik weet een appartementsgebouw met parkeergarage en berging in de kelder, waar alleen 24 Volt voor de verlichting beschikbaar is, om 'ongewenst' gebruik van stroom te voorkomen.
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Ik ben bezig met het kijken waar ik terecht kan om te polijsten. Op dit moment heb ik een plek in zoetermeer op het oog waar ik apparaten kan huren. Toch wil ik nog kijken wat de mogelijkheden zijn.

Is er iemand in de buurt van Amsterdam met een DA polisher en de benodigde middelen waar ik misschien een 1-step polish kan uitvoeren? (eventueel met vergoeding van mij)