• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijsten Kia

Karell

Detailing rookie
8 okt 2019
1
2
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het polijsten van een Kia Picanto bouwjaar 2016, zwart metallic lak. Mijn auto heeft krasjes van het wassen (swirls) en daarnaast wat lichte krasjes van scherpe voorwerpen langs de auto.

Momenteel maak ik mijn auto schoon met producten van Monello en ben daar erg tevreden over. Kan iemand mij producten aanbevelen, die ook gebruikt kunnen worden voor de lak van mijn auto en welke pads heb ik nodig. Ben nog onervaren met polijsten van een auto.
 
Al zou iemand 100 Picanto's gepolijst hebben, elke keer moest er opnieuw ontdekt worden hoe-of-wat. ;)

Een testspot is waar het mee begint. Verdiep jezelf in het "polijsten" en wat er aan vooraf gaat + bij komt kijken. (Stappenplannen op het forum, zoekfunctie, etc)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR