• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijstmachine, schijven en pads.. de bomen en het bos

Denk dat ik bij ivo moet aansluiten en je aanraad om juist wel een clinic te volgen.
Ik zie al teveel 'algemene' vragen voorbij komen die je als basis goed onder de knie moet hebben, als dit niet goed zit dan is het vervolg nooit superdeluxe en loop je grote kans dat je straks
de pijp aan Maarten geeft en de hele zwik weer in het Te Koop gedeelte komt te staan ( en dat zou eeuwig zonde zijn toch ! )

Inderdaad... wat hierboven gezegd wordt...
Wat ik zelf gedaan heb, is echt onwijs veel lezen hier en dan met name de stappenplannen, maar zeker ook de show-off's. Onwijs leerzaam.
Gaat wel veel tijd in zitten, maar allé, als je wat spul wilt aanschaffen dan heb je dat er ook voor over.
Youtube en dan met name de filmpjes van die man met een kunstbeen (lekker vaag he?) volgens mij van Autogeek ofzo hebben me ook ontzettend geholpen.
Ontzettend gedetailleerd, met een duidelijke uitleg waardoor je jezelf goed een beeld kunt vormen van hoe het nu precies in zijn werk gaat dat hele polijstfeest.

Tenslotte heb ik aan iemand gevraagd of hij mijn auto onder handen kon nemen (waxwizard) en ik was zo onder de indruk van de prestaties met een DAP dat ik goed mee heb staan kijken, vragen gesteld heb en toen.... toen was ik overstag en erger nog... besmet

Check!!! Supergoede en leerzame filmpjes hoor.
Kijk er nog steeds weleens naar.