• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poll: kleurkeuze harten bbs rsgt 2017 :)

Poll: kleurkeuze harten bbs rsgt 2017 :)


  • Totaal aantal stemmers
    32

tamer

Detailing guru
4 jan 2009
3.362
193
42
Utrecht
Jongens en meisjes,

Ik wil even jullie mening weten over de keuze van de kleur harten die op mijn set velgen moet komen :)

Ik heb 4 kleuren in gedachten,
Screenshot_20170421-154410.png
Screenshot_20170421-154420.png
Screenshot_20170421-154501.png
Screenshot_20170421-154634.png

Screenshot_20170421-155946.png

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, harten liggen al bij de coater.
Ik neig zelf meer naar een donker hart ivm de skirts rondom :)
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Je hebt 4 velgen, dus doe elk een andere kleur. Het leven kan toch zo makkelijk zijn

Ik denk optie 2 maar 3 ziet er ook wel mooi uit. Optie 4 is te donker en denk dat het model van de velg weg valt.
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Optie 4 is te donker en denk dat het model van de velg weg valt.
Jup, precies wat ik ook dacht. :p

Ik zou voor 2 gaan, misschien nog een tintje meer richting antraciet, maar zeker niet zwart.
Jup, precies wat ik wederom dacht! :p

Ga voor goud, altijd goed :cool:
Ziet er er beetje old school uit, maar valt des te beter op.
Tokkie-bak van maken, inderdaad leuk. *Sarcasm off* Goud-tinten komen verder nergens terug op de auto.


Zilver - Te simpel voor een 2-delige velg.
Antraciet - Contrast maken en de glans komt terug in je lak + sierlijsten.
Goud - Goud-tinten komen verder nergens terug op de auto.
Zwart - Teveel bling op de rest van je auto. Misschien mooi als alle ramen flink geblindeerd zijn en je geen sierlijsten had.




Greeeetz
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Je hebt 4 velgen, dus doe elk een andere kleur. Het leven kan toch zo makkelijk zijn

Ik denk optie 2 maar 3 ziet er ook wel mooi uit. Optie 4 is te donker en denk dat het model van de velg weg valt.
Grapjas :p ik deel je mening dat de velg waarschijnlijk weg zal vallen ;)
 
Jup, precies wat ik ook dacht. :p


Jup, precies wat ik wederom dacht! :p


Tokkie-bak van maken, inderdaad leuk. *Sarcasm off* Goud-tinten komen verder nergens terug op de auto.


Zilver - Te simpel voor een 2-delige velg.
Antraciet - Contrast maken en de glans komt terug in je lak + sierlijsten.
Goud - Goud-tinten komen verder nergens terug op de auto.
Zwart - Teveel bling op de rest van je auto. Misschien mooi als alle ramen flink geblindeerd zijn en je geen sierlijsten had.




Greeeetz
Bedankt voor je eerlijke mening. Ik vind alleen dat zilver wel kan hoor, de antraciet op de voorbeeld foto vind ik te weinig contrast hebben. Met zwart bedoel ik eigenlijk wrinkle black, structuur van de skirts rondom lijken ook wrinkle. Enig nadeel is dat het de velg zal doen wegvallen en het mat is :( dit was eigenlijk wel optie 1 voor mij ;)