• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poll: kleurkeuze harten bbs rsgt 2017 :)

Poll: kleurkeuze harten bbs rsgt 2017 :)


  • Totaal aantal stemmers
    32
Het is eigenlijk een kwestie van afstrepen:
- goudkleurig is geen porem, er is niets te vinden op de auto waar dat in terugkomt of goed bij staat (als je de materialen in de katalysator even buiten beschouwing laat)
- zwart: wat je op een afstandje dan nog ziet is waarschijnlijk het velgbed, in een 'zwart gat'.
- het antraciet maakt er teveel '50 tinten grijs' van: zilverkleurig velgbed, antraciet velghart en dan nog het grijs van de lak.

Dus wat mij betreft 'zilver'.
Eigenlijk heb je gelijk haha :) zo zie je maar weer dat de meningen aardig verschillen. Ik had de poll nooit moeten beginnen, ben nu nog meer in de war:joy:
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Offtopic:

De prijs van een katalysator wordt mede bepaald door de dure grondstoffen die erin verwerkt zitten. Zoals eerder vermeld is het monoliet, “de kern”, geïmpregneerd met de edelmetalen Platina, Palladium en Rhodium. Er zit geen goud in het monliet zoals sommige mensen denken. Edelmetalen zijn dure metalen die beursgenoteerd zijn. Ook zijn deze dus onderhevig aan koersschommelingen. Het is niet zo dat er tientallen grammen edelmetaal in zijn verwerkt, maar genoeg om het onderdeel aardig prijzig te maken.
 
  • Leuk
Reactions: Blade en Jeroen
Iedereen bedankt die zijn mening heeft gedeeld ;) ik heb uiteindelijk toch voor zilver met extra metallic gekozen.

Twijfel nu nog een beetje of ik de originele boutjes er in draai of zwarte:joy:
received_1343937572327229.jpeg
 
Erg gaaf zo. Ik zou gewoon zilveren boutjes doen en dan rode BBS centercaps. En dan je setje remklauwen wat je hebt liggen ook in rood.
 
  • Leuk
Reactions: tamer