• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polo Cross 2009

cruiser

Detailing rookie
23 mrt 2009
607
0
hallo,

een paar dagen geleden de auto van schoonmoeder (jaja) even onderhanden genomen.

ik heb helaas geen voor foto's gemaakt, maar die waren eerlijk gezegd met zo'n nieuwe auto niet zo spannend.

wel even wat alternatieve materialen gebruikt om te proberen zoals:

de nano tech wheel cleaner van turtle
zip wash en wax van trutle
foam tyre shine van valma
een 100% katoenen was handschoen van ik meen carlinea.

buitenkant afgewerkt met autoglym producten.

eerste het ergste vuil eraf gespoten en daarna de wielen gereinigd met de wheel cleaner dat boven verwachting zijn werk deed, ook de binnenzijde van de velgen werden goed schoon.

de auto gewassen met 2 emmers en de zip wax waarvan je maar heel weinig in een emmer moet doen. een fijne shampo, veel schuim, vuil gaat makkelijk los. heel goed naspoelen.

de auto gedroogd en de volkswagen garage had goed poetswerk afgeleverd, de lak is zo glad als glas.
het lakwerk behandels met super resign polish van autoglym, daarna het palstic met de vynil en rubber care behandeld. en de auto uitgepoetst.

binnenzijde gestofzuigd en het dashboard behandeld met de vynil en rubber care

de bandjes behandeld met de foam, men zegt na 24 uur nog een keer behandelen.
heb ik niet gedaan maar nu een paar dagen later zien de bandjes er nog steeds goed uit.

hier de plaatjes:

DSCF1986.jpg


DSCF1987.jpg


DSCF1988.jpg


DSCF1985.jpg


helaas geen zon voor de foto's

bedankt voor het lezen!