• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polti Vaporetto Pro 95

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchie

Detailing rookie
21 jun 2021
4
15
Te koop ivm overcompleet.

Mooie stoomreiniger van Polti, type Vaporetto Pro 95 dus uit de meer premium 'Pro' lijn van Polti. Hoeveelheid stoom kan ingesteld worden (van min tot max) met ook nog een soort turbostand. Volgens mij komt er dan wat meer vocht mee om meer vuil los te weken. Kan bijgevuld worden tijdens het werken.

Goed apparaat om interieurs mee te reinigen, maar er zit ook nog een extra lange stoomlans bij. Hiermee kun je bv dieper de velgen of motorruimte in.

Nieuwwaarde rond de € 340,-. Ik wil er graag € 140,- voor.

Af te halen in Utrecht ivm afmetingen.

IMG_4229.jpeg
IMG_4230.jpeg
IMG_4231.jpeg
IMG_4232.jpeg
IMG_4235.jpeg

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
13.375
193
31
Leersum (Utrecht)
Welkom op het forum.

Ik zou de forumregels even doorlezen. ;)

" 16. In het subforum 'Te koop / Gezocht' mogen alleen gebruikte én bij ons aangeschafte producten aangeboden worden die niet door de verkoper als (commerciële) handelsvoorraad zijn (in)gekocht. Bovendien mag het subforum alleen gebruikt worden door (op het forum) actieve klanten van Carclean.com. "

• Leuk
Reactions: VolvoNeo

Dutchie

Detailing rookie
21 jun 2021
4
15
Mijn fout excuus! Ik zou zeggen streep erdoor dan!

PS Het is idd niet bij jullie gekocht, maar heb wel degelijk een actief account hoor op de webshop (waarschijnlijk op ander e-mail adres dan, weet niet uit mijn hoofd welke ik voor het account heb gebruikt).

Status
Niet open voor verdere reacties.