• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys APC aangelengd bewaren?

JeffV

Detailing addict
29 jun 2016
8
60
Rotterdam
Hallo,
Ik heb net 3 250ml monello spray flesjes gekocht en vroeg mij af of ik APC van PB kan aanlengen met water (bijvoorbeeld flesje 1:1 flesje 1:10 flesje 1:20) en dan kan bewaren voor later gebruik? Of zal de APC zijn kracht verliezen als deze langdurig met water aangelengd is en is het raadzaam om gewoon aan te lengen als je het gelijk gaat gebruiken?

Alvast bedankt!
Jeffrey
 
Ik zou het gewoon doen. Ik heb hier thuis altijd verdunde APC in de keuken staan voor van alles en nog wat. Wij kunnen niet meer zonder.
Ik heb nooit gemerkt dat het minder wordt en ik verdun met gewoon ordinair leidingwater.
 
Ik meng APC met demi water en bewaar dit gewoon lange perioden. Geen probleem.
Demi water is geen must maar is een tik van mezelf. Dit water is 'schoner'
 
  • Leuk
Reactions: RedCat
Haha ik heb die tik ook! Heb ook wel eens gehoord dat er sneller schimmels kunnen ontstaan in kraanwater. Maar dat ligt natuurlijk ook aan hoe 'schoon' je werkt, denk dat die eerder komen van vervuiling die in de fles aanwezig is.

Zoals Aflicior zegt, gewoon doen. Ik heb in de keuken al een half jaar een fles 1:10 staan, die is nu bijna op, maar werkte eergister nog als een tiet!