27-07-12 datum van aanpak.
Deze test wil ik graag met jullie delen, heb deze producten kunnen overnemen van RST-Smurf. (nog bedankt)
Zelfs zat ik te twijfelen tussen deze 2, en kon er niets van vinden op ons geweldig forum.
Het zal denk ik ongeveer 1 tot 2 maanden duren voordat ik de auto weer opnieuw behandel. Het gaat mij er dus ook niet om welke van de 2 de langste stand tijd heeft. Maar meer als laatste stap om dan over een week of maand verder te gaan met een wax. Gewoon wegens tijdgebrek en omdat ik niet over een garage beschik waar ik de auto droog kan blijven staan. Tevens op een op een witte auto zie je alles van kleine bruine plekjes en streepjes noem maar op.
En nu heb je dus een product wat reinigt en beschermt volgens de gebruikers aanwijzing.
Zoals op de foto te zien bijrijders kant de sealer en bestuurders kant de wax.
Eerst de motor kap gekleid dit was eigenlijk niet nodig, 2 maanden geleden een grote detail gehad.
De verwerking van de alle twee is eenvoudig aanbrengen en uitpoetsen gaat erg goed ook in de zon. Wel in de zon per paneel anders wordt het lastig met deze twee. Zelfs vond ik de sealer iets makkelijker. Heb het machinaal gedaan op een witte pad, omdat ik niet over zwart of licht groen de beschikking had. Eerst geprobeerd met de surbuf pad maar dat ging niet goed deze heeft teveel cut.
Het eindresultaat.
totaal plaatje.
Conclusie van mijn kant.
+
Goed te verwerken in de zon. Machinaal met de finish pad goed te doen. Voor kleine dingetjes ideaal om snel iets met de hand pad weg te halen. Voor de sponningen ook erg geschikt. Welke van de 2 nu beter is zal zich nog bewijzen.
_
Weinig tot geen correctie mogelijk.
Graag hoor ik ook jullie bevindingen als die er zijn.
Bedankt voor het lezen, gr adje
Deze test wil ik graag met jullie delen, heb deze producten kunnen overnemen van RST-Smurf. (nog bedankt)
Zelfs zat ik te twijfelen tussen deze 2, en kon er niets van vinden op ons geweldig forum.
Het zal denk ik ongeveer 1 tot 2 maanden duren voordat ik de auto weer opnieuw behandel. Het gaat mij er dus ook niet om welke van de 2 de langste stand tijd heeft. Maar meer als laatste stap om dan over een week of maand verder te gaan met een wax. Gewoon wegens tijdgebrek en omdat ik niet over een garage beschik waar ik de auto droog kan blijven staan. Tevens op een op een witte auto zie je alles van kleine bruine plekjes en streepjes noem maar op.
En nu heb je dus een product wat reinigt en beschermt volgens de gebruikers aanwijzing.
Zoals op de foto te zien bijrijders kant de sealer en bestuurders kant de wax.
Eerst de motor kap gekleid dit was eigenlijk niet nodig, 2 maanden geleden een grote detail gehad.
De verwerking van de alle twee is eenvoudig aanbrengen en uitpoetsen gaat erg goed ook in de zon. Wel in de zon per paneel anders wordt het lastig met deze twee. Zelfs vond ik de sealer iets makkelijker. Heb het machinaal gedaan op een witte pad, omdat ik niet over zwart of licht groen de beschikking had. Eerst geprobeerd met de surbuf pad maar dat ging niet goed deze heeft teveel cut.
Het eindresultaat.
totaal plaatje.
Conclusie van mijn kant.
+
Goed te verwerken in de zon. Machinaal met de finish pad goed te doen. Voor kleine dingetjes ideaal om snel iets met de hand pad weg te halen. Voor de sponningen ook erg geschikt. Welke van de 2 nu beter is zal zich nog bewijzen.
_
Weinig tot geen correctie mogelijk.
Graag hoor ik ook jullie bevindingen als die er zijn.
Bedankt voor het lezen, gr adje