• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's Sample Kit Deluxe

polow

Detailing rookie
23 mei 2011
4
0
ik heb vandaag mijn deluxe sample kit binnen gekregen
nu vroeg ik mij af (heb er nog niet veel verstand van) in welke volgorde ik bepaalde producten zoals polish, wax, glaze, sealant enz. moet gebruiken.

mijn 2e vraag, wat kan ik het beste gebruiken om de randen van mijn velg het beste te laten blinken (gepolijst alluminium)

ik hoop dat iemand een goed advies heeft
 
https://forum.Carclean.com/cc_postst5868/Volledig-exterieur-stappenplan-machinaal-DAP500900.aspx

ff deze lezen en je bent er zo uit :-b

Groeten danny
 
Strikje op plakken ?
Gekkigheid, wat is er loos met de rand ?
Is ie strak en moet ie blijven glimmen / heeft ie krasjes / heeft ie butsen ( schade ) etcetc >>> gaarne wat extra info svp
 
hij heeft geen schade (net 3 weken nieuw) maar zoek iets zodat hij idd blijft glimmen en waar ik ze goed mee kan onderhouden, mss iets uit deze sample kit deluxe?
 
Je kan de Natty's Blue nemen uit de set, maar heeft niet echt een lange standtijd.

Er zijn wel specifieke waxen voor velgen:

Poorboys World Wheel Sealant
Wheelwax
Dodo Juice Super Natural Hybrid

De laatste kun je ook voor je lak gebruiken.