• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys - Spray and Rinse Wheel Cleaner

swoopp

Detailing rookie
18 feb 2012
1
0
Goede middag iedereen :)

Ik heb een fles van Poorboys - Spray and Rinse Wheel Cleaner gekocht maar heb nu een vraagje.

Ik heb dit product onverdund geprobeerd en het werkt redelijk goed.
Mijn velg is weer schoon maar lang niet alles is eraf.

Er zitten nog een hoop zwarte delen (voornamelijk op de trommel) die ik niet wegkrijg (remstof?)

Hier is nu mijn vraag:

Hoe lang laat je dit spul op de lastige plekken intrekken om een goed resultaat te krijgen (onverdund)
Ik heb het zelf 1 minuut erop laten zitten maar heb ook gelezen van een ander dat hij het wel 5 min op liet zitten (verdund???)

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen want heb nu voor het eerst een auto met lichtmetalen velgen en wil ze mooi maken en houden.

Bedankt alvast !!
 
Ik denk dat je alleen met spray en rinse van Poorboys je velgen niet helemaal schoon krijgt. Je kunt na de velgenreiniger het beste nog iron-x gebruiken om de laatste puntjes op de i te zetten. :ja

Veel succes!