• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys Super Slick & Wax is verkleurd

DKBM

Detailing guru
14 jun 2008
2.144
133
47
Sassenheim
Vanmiddag de souvenirs van de vakantie naar Italië van en uit de auto gehaald. Bij het pakken van m'n huidige favoriete shampoo (BtbM van Dodo) zag ik de fles Super Slick & Wax staan, welke ik sinds de BtbM niet meer had gebruikt. Een ding viel me direct op: de kleur is totaal veranderd. Van oranje met een vleug roze erin is hij nu lichtgelig geworden. Normaal gesproken zou de roze tint bij schudden (om de wax en shampoo goede te mengen) duidelijk zichtbaar worden, nu blijft de kleur exact hetzelfde. hij lijkt ook transparanter te zijn. De shampoo is wel even dik / stropiger als in het begin.

Is nog al eens een topic over geweest, schijnt door het zonlicht te komen die de kleurstoffen oplost oid .

Ik had het al geprobeerd met de zoekfunctie, maar ik kreeg geen resultaten. Dus als iemand de link kan plaatsen: hartelijk dank! ;)

Jeroen, heb jij de shampoo daarna nog gebruikt? En zo ja: nog verschil gemerkt?
Ik was m'n auto zoals gezegd tegenwoordig met Born to be Mild en heb gisteren de SS&S gebruikt, de SS&W is eigenlijk altijd blijven staan.

Nee, kwa gebruik is die verder gelijk hoor. Daar merk ik geen verschil in.

Stop die ook in me extractor, en daar werkt die ook erg fijn in! :-d

Heeft alleen een ander kleurtje, maar ach. Vindt dat wel prima, en gebruik eigenlijk alleen de Ss & s in deze periode.