• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Tijdje geleden een fles Poorboys Typhoon aangeschaft en vandaag voor het eerst gebruikt. Al die tijd heb ik mijn doeken met normaal vloeibaar wasmiddel gewassen. Vandaag leek mij een mooi moment om Typhoon in gebruik te nemen.

Eerst een paar Monello Piccolo Nero, Peluche Verde en merkloze microvezel doekjes gewassen. Gewassen met 60ml (2 oz) dat ging prima.

Daarna drie Monello Senza Acqua en een Monello Wash Mitt in de machine. Zelfde programma alleen dan met 30ml (1oz). Machine stopte er na een paar minuten al mee omdat deze vol stond met schuim.

In eerste instantie dacht ik dat dit kwam doordat ik de Wash Mitt vergeten was uit te spoelen en nog shampoo bevatte. Alle doeken meerdere keren uitgespoeld, machine schoongemaakt en opnieuw geprobeerd. Na een aantal minuten de machine weer vol schuim. Het ligt dus aan de Typhoon.

Wat doe ik verkeerd? Is dit product ongeschikt voor droogdoeken, moet ik minder van het product gebruiken of kan mijn wasmachine niet met dit product overweg?

Ik hoor graag jullie ervaringen en advies :)