• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

GEZOCHT Poorboys Wheel Sealant gezocht!

Thomas530

Detailing rookie
11 nov 2020
6
2
Heeft er iemand toevallig nog een potje poorboys wheel sealant te koop staan voor een mooi prijsje? De pot hoeft niet helemaal vol te zijn, halfvol of kwart is ook voldoende.

Fireworkfanatic

Detailing chief
24 aug 2020
114
75
Ik zie best vaak de Wheel sealant langskomen dat hij niet meer gebruikt word of helemaal dicht zit nog, is dat toeval of is er ontevredenheid over?

Marc O

Detailing chief
13 jul 2020
124
75
Ik zie best vaak de Wheel sealant langskomen dat hij niet meer gebruikt word of helemaal dicht zit nog, is dat toeval of is er ontevredenheid over?
Off topic, Ik heb geen ervaring met de PB Wheel sealant.
Wilde wel mijn velgen een extra bescherming geven en stond in twijfel om de PB Wheel sealant te kopen.
Uiteindelijk voor de Gyeon Wetcoat gegaan ivm het gebruiksgemak.
Tot nu toe zeer tevreden.

Thomas530

Detailing rookie
11 nov 2020
6
2
Ik zoek iets met een langere standtijd, makkelijk te gebruiken en niet al te duur. Vandaar dat een coating (nog) niet geschikt is voor mij en een wheel sealant van poorboys goed aangeschreven staat en dus ideaal voor mij is.

Laatst bewerkt door een moderator:

Marc O

Detailing chief
13 jul 2020
124
75
Ik zou voor beide producten (PW Wheel sealant en Gyeon Wetcoat) eens op zoek gaan hier op het forum of de reviews op de CC-site naar gebruiksgemak, standtijd en prijs en deze vergelijken.

V.w.b. gebruiksgemak, als laatste stap bij mijn velgenonderhoud doe ik 3 spraytjes Wetcoat verdeeld over de velg en spuit ik de velg af met de HD, that’s it!
(zie 1:56).

Maar sowieso, als jij meer feeling hebt bij de PB Wheel sealant, ga je gang.
Het zijn de kosten niet en volgens is de PB Wheel sealant ook niet een product waarmee je echt fouten kan maken.
Dus lekker uitproberen en testen, dat is ook onderdeel van de hobby :)

Thomas530

Detailing rookie
11 nov 2020
6
2
Ik zou voor beide producten (PW Wheel sealant en Gyeon Wetcoat) eens op zoek gaan hier op het forum of de reviews op de CC-site naar gebruiksgemak, standtijd en prijs en deze vergelijken.

V.w.b. gebruiksgemak, als laatste stap bij mijn velgenonderhoud doe ik 3 spraytjes Wetcoat verdeeld over de velg en spuit ik de velg af met de HD, that’s it!
(zie 1:56).

Maar sowieso, als jij meer feeling hebt bij de PB Wheel sealant, ga je gang.
Het zijn de kosten niet en volgens is de PB Wheel sealant ook niet een product waarmee je echt fouten kan maken.
Dus lekker uitproberen en testen, dat is ook onderdeel van de hobby :)
Het is ook meer voor de hobby inderdaad, beetje nieuwe dingen proberen en kijken of het wat is