• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's White diamond of Chemical Guys?

qatsanqat

Detailing addict
29 dec 2008
208
65
Ik ben een zeer tevreden gebruiker van PB Black Hole en wil nu ook een glaze voor lichte lakkleuren aanschaffen. White Diamond ligt voor de hand maar het is altijd leuk wat anders te proberen.
Ik dacht aan een van de glazes van CG.
- Chrystal Wet
- Extreme EZ Creme
- Wet Mirror Finish

Iemand ervaring met het verschil tussen de twee merken qua reiniging, verwerking, glans?
 
Ik weet wel dat crystal wet nog een polijst korrel heeft (3/10) en tegelijkertijd een glaze is. White diamond heeft fillers en geen polijstende werking.
 
De Crystal is inderdaad geen pure glaze ,er zit een reinigende werking in ,of er werkelijk een polijstkorrel in zit durf ik niet te zeggen. Op de fles staat wel dat je er krasjes mee kan aanpakken.

De EZ moet ook goed werken ,zelf nooit geprobeerd. Er zou ook een lichte sealant laag achter blijven na het aanbrengen.. :weetniet