• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World Bird Sh#t Remover

kcc

Detailing rookie
27 jan 2012
138
0
was beetje aan rond kijken op buitenlandse sites toen kwam ik ineens dit tegen
Poorboy's World Bird Sh#t Remover

De snelste en veiligste manier om Bird Sh # t of Uitwerpselen, Bugs, Sap, Salt & Sand, en verse teer uit elk oppervlak te verwijderen.

Gebruik op:

Verf / blanke lakken, glas, kunststof, vinyl en nog veel meer

Routebeschrijving:

Gewoon Spuit op, tel tot 5 en Veeg. Voor het beste resultaat gebruikt u een DMT microvezeldoek.

Handige tips:

- Als uitwerpselen worden gebakken in de afwerking, laat BSR op een iets langer om voorzichtig los te maken.

- Never Sleep of wrijven te hard

- Voor de vogel te laten vallen vlekken, gebruik Poorboys World Professional Polish. Gebruik geen schurende ingrediënten.

Weet hier iemand hier iets meer van ??? de omschrijving heb ik vertaalt

Volgens mij is het nagenoeg hetzelfde als de Spray&Wipe of Spray&Gloss, alleen in een andere fancy verpakking. Zeg maar een soort van limited edition.

Misschien dat het bij de volgende levering meekomt als er nog is. Naar mijn persoonlijke mening is het Spray & Gloss (gezien de kleur en dat het ook geschikt is om vogelpoep weg te halen) maar dan met een ander etiket.
Wel grappig verzonnen in ieder geval.