• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys world geuren sample kits een goed idee?

Acc_Focus

Detailing rookie
21 jun 2010
489
0
Als zeer grote poorboys fan wou ik eens een van de geuren van poorboys proberen voor in de wagen, nu blijken deze enkel beschikbaar in liter flessen bij carclean, wat voor iemand als ik met maar 1 wagen die ik onderhoud VEEL te veel is( dan kom ik jaren toe met een geur die me misschien niet eens aanstaat.
Dus dacht ik aan een sample kit, na wat over en weer mailen met poorboys en carclean blijkt dat er sample versies beschikbaar zijn van de geuren, wie heeft er ook interesse in de geuren maar vind de grote flessen overkill? Zou er genoeg ambiance zijn zodat carclean bij hun volgende order bij poorboys(opgelet dit duurt nog wel een tijdje!) deze samples zou kunnen bijbestellen? Of zijn de mensen hier niet enthousiast over geurtjes in de wagen?
Ik hoor het graag!
 
nu vind ik de optie 'ik wil deze ZEKER ook eens proberen' nogal grof, maar lichte interesse heb ik wel...
 
Zeker interesse in samples. Anders zit je inderdaad met een literfles o.i.d. met een geur die niet zo lekker is.

EDIT: denk dat bijv. 50ml al voldoende zou zijn in een dergelijk sample.
 
Ik heb gekozen voor de laatste optie.
Ik moet niets hebben van chemisch stinkende geurtjes in de auto.

Een auto moet ruiken naar.... auto.

Ik gebruik dus de C.Pro SoPure

SoPure zorgt voor neutralising van de lucht in je auto. Het pakt verontreinigingen én geuren aan. Blijft werkzaam tot een jaar lang en is milieuvriendelijk.

Het werkt met Nano-TiO2 fotocatalyse, een versnelling van een chemische reactie door gebruik te maken van licht, het product zelf werkt als nano-katalysator. SoPure pakt alle vervuiling aan die op het behandelde oppervlak in aanraking komt.

Denk hierbij aan: benzinedampen, smog, dieseldeeltjes, uitlaatgassen, luchtvervuiling, sigarettenrook etc. Al deze componenten worden volledig ontbonden tot onschadelijke gassen en waterdamp. De fotokatalyse is niet selectief en 'groen' in aanpak. Deze methode is effectiever en veiliger dan een ozonbehandeling, HEPA Filtering of Ionisatie.

Er is maar 1 applicatie nodig en is maximaal 1 jaar actief. SoPure is veilig, niet giftig, pH neutraal, kleurloos, geurloos en kan op elk oppervlak worden aangebracht.

Mensen met allergische eigenschappen, rokers en mensen met een intolerantie voor chemische componenten zullen zeker te spreken zijn over dit product.
 
Hier ook geen fan van (chemische) geurtjes in de auto, ik word er een beetje onpasselijk van :)_[]
 
Mijn beide auto's ruiken naar leder! Nu zitten ook in beide auto's een lederen interieur. Mijn moeder heeft altijd zo'n vanille ding in de auto en mijn broer is gek op die stinkende Granny Smith appel meur. Mijn RS stonk ook dik een maand naar die Granny Smith appel stank na de airco service. Geurbehandeling zat helaas ook inbegrepen met deze meurende zooi.
 
ik zou wel een sample kit willen bestellen. niet voor mn eigen auto maar voor de auto van mn schoonmoeder:-"
neemt altijd de hond mee.
 
@Paulus: men vorige wagen had ook een lederen interieur, maar een ledergeur was nergens te bespeuren( ford leder zal andere kwaliteit zijn dan uw Audi leder he!) en ik was maar al te blij dat de gliptone voeding een zeer nette(namaak) ledergeur in de wagen achterliet! Dus zo zullen er nog wel mensen zijn, die een subtiele ledergeur willen!
@sammax: nog een goeie, als cadeautje, daarvoor zijn de kits ook zeer goed geschikt( heb zelf de 4 stappen kit al eens cadeau gedaan aan een goede maat die net een nieuwe wagen had gekocht, samen met een mitt en droogdoek, de jongen kon Zen geluk niet op...tot ik uiteraard over het 2 emmer systeem enzo begon... En hij iets minder enthousiast werd. Hahahaha)
 
Heb gekozen voor andere geur: heb aardig wat geurtjes onder mijn neus gehad maar heeft mij nooit kunnen bekoren.
Sinds de ontdekking van PN Natural Look vind ik dit meer dan afdoende om te ruiken.
Is al een aardig sterke geur en blijft best redelijk hangen, indien lange rit en veel nicotine ( rook veel en altijd raam open, maar toch ) wil ik nog wel eens een spraytje doen
 
Zie net dat er een aantal mensen wel geïnteresseerd zijn in een geur sample, is er iets over bekend?