• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys World - QD+ Quick Detailer Plus in meerdere lagen aanbrengen?

ik denk niet dat er iemand dat doet

ikzelf gebruik cure na het wassen van de vrouw haar corsa
en af finale of glisten na het wassen van mijn clio.

1 laagje.
 
Gebruik de QD+ ook eens op je ramen. Haalt de watervlekken weg en enorm fraaie sheeting. Blijft ook nog eens lang Zitten op de ramen, langer dan op de lak gek genoeg.
 
Ik las laatst ergens dat er ook een soort van cleaner inzit, maar dat kan ik nu niet meer vinden. Dan zou het layeren sowieso niet kunnen. Weet iemand of er echt een cleaner in zit? Als dat zo is dan zou het dus ook (gedeeltelijk) je wax kunnen aantasten, en daar heb ik niet zo'n zin in. Het lijkt me echt topspul, dus ik denk er over om een gallon aan te schaffen.
 
Jansen;n427265 zei:
Ik las laatst ergens dat er ook een soort van cleaner inzit, maar dat kan ik nu niet meer vinden. Dan zou het layeren sowieso niet kunnen. Weet iemand of er echt een cleaner in zit? Als dat zo is dan zou het dus ook (gedeeltelijk) je wax kunnen aantasten, en daar heb ik niet zo'n zin in. Het lijkt me echt topspul, dus ik denk er over om een gallon aan te schaffen.

De naam zegt het al, QD+ het is een QD met iets extra's in de vorm van een beschermlaag. En een QD gebruik je normaliter ook om vingervlekken en stof enzo te reinigen van de lak. Dus er zit wel wat reinigend vermogen aan (cleaners), net zoals een QD. Op een volledig uitgeharde waxlaag kan het helemaal geen kwaad.
 
Gebruik het standaard na het wassen, ben echt verslaafd aan de QD+ van PB.
Glans vind ik geweldig, en het buft mooi je waxlaag, in mijn geval op dit moment natty's bleu paste.
Ramen gebruik ik het idd ook voor :)^
 
Heeft QD+ nog zin als je na het wassen nog nagaat met een spons Bathe+?
Vanaf volgende week zit er normaal Black hole en 2 lagen 845 op de auto...
 
Het zal een extra bescherm laagje aanbrengen, dus wel degelijk zin naar mijn mening.
QD+ ik vind het echt geweldig spul, voor mij geen andere weer, samen met de collinite :party: