• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pop en zijn nieuwe Citigo

pop

Detailing rookie
5 dec 2012
16
0
Hoi, ik heb onlangs een nieuwe Skoda Citigo gekocht. Toen hij na een tijdje wat vies werd, heb ik me eens wat verdiept in het goed 'schoonmaken' van auto's. Dat blijkt dus nog een hele wereld op zich :) Lekker veel lezen de komende tijd!

citigo.webp

citigo2.webp

Welkom en lezen, ik ben al 6 weken bezig met dagelijks een uur of 3 a 4 gemiddeld.
Ik zit wel thuis in ziekenverlof en heb dus tijd zat.

Welkom in de wondere wereld van de detailverslaafde:-)^

En pas op!dit werkt zeer verslavend en voor je het weet kan je niet meer terug w^^w

Bedankt allemaal, ik heb even wat foto's toegevoegd. Inderdaad, weinig plaatwerk, maar wel dag en nacht buiten dus poetsen zal ik ;-)

Welkom hier. Striping/sticker onder op de portieren achterklep, is dat een speciaal pakket of iets anders?

Overigens fraaie velgen, deze zie je niet vaak op de Citigo.

De striping/stickers zijn als standaardpakket te verkrijgen bij de Citigo. Alleen hoort daar ook nog een striping bij die over het midden van de auto (in lengte) loopt (dat is 1 pakket). Dat vond ik niks, maar die zijstrepen wel. In overleg met de dealer heeft die de strepen toen bij de lokale stickerman laten namaken. De kosten waren daardoor ook een stuk lager.

Over de velgen... als ik me goed kan herinner heb ik die gewoon gekozen uit de catalogus. Standaard zaten er volgens mij wel anderen op, maar op zich zijn dit geen bijzondere velgen.

Welkom - leuk nog een Citigo op het forum. Vind dat je dat leuk hebt laten doen zo met de stickers alleen aan de zijkanten.

Dank, he ja leuk bakkie he :) bevalt me echt supergoed. Groen is ook een mooie versie, zag net dat je ook al flink aan het poetsen was geweest. :)

Leuke wagentjes zijn het. Lekker bommetje voor dat formaat. Dan doet een Aygo/C1 etc zich wat dommer aan.
Ik had alleen de striping aan de zijkant niet alleen op de deuren maar echt van voor naar achter laten lopen:-b

Veel plezier!