• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Porsche Cayman S

Cayman S

Detailing trainee
4 jan 2019
11
35
Bij aankoop van mijn Cayman zag hij er zo uit! Na een tijd zondigen in de wasstraat wil ik hem graag weer in volle glorie herstellen. Wie zou het leukvinden om mij te helpen?

Mijn woonplaats is Amsterdam. Ik heb geen ervaring dus wat zou een goede strategie zijn? Welke spullen heb ik nodig?

IMG_8370.JPG
IMG_8376.JPG
 
Laatst bewerkt:
Altijd leuk om iemand te helpen! Waar kom je vandaag? Heb je een eigen ruimte/plek om te detailen? Met welke werkzaamheden heb je al ervaring en waar heb je specifiek hulp bij nodig?
 
Welkom op het forum!

Van waar ben je, dat kan helpen om een forumlid te helpen eens mee te komen kijken
 
Goede! Ik woon in Amsterdam. Op dit moment heb ik niet echt spullen anders dan turtle wax en turtle cleaner. Ik zou het graag beter aanpakken.

Ik las dat ik dan moet wassen, kleien, polijsten en dan lakverzegeling kan doen.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en BlueRaccoon
Altijd leuk om iemand te helpen! Waar kom je vandaag? Heb je een eigen ruimte/plek om te detailen? Met welke werkzaamheden heb je al ervaring en waar heb je specifiek hulp bij nodig?
Ik begin net met Detailing. Mijn Imola rode BMW M3 Roadster stond altijd in de was.
Mijn cayman heb ik door tijdgebrek altijd bij loogman door de krasstraat gehaald.