• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Porsche Panamera GTS (2015)

RoyBa

Detailing guru
13 jan 2019
109
105
Kampen
Een maand geleden mocht ik deze prachtige Porsche (Nouja hij hoort prachtig te zijn) onderhanden mogen nemen. Ik heb met de eigenaar afgesproken dat ik de auto grondig zal wassen, Enkele delen zal polijsten en een wax zal aanbrengen aan het exterieur. Ook liet hij het interieur zien. Deze was niet heel smerig enkel wat zand en de bestuurdersstoel was wat verkleurd door het dragen van spijkerbroeken. Met hem afgesproken dat ik dat ook mee zal nemen.

Eerst heb ik de auto naar de wasplaats gereden... Wow wat een vermogen en geluid;)
Tijdens het wassen bleek de staat van de lak nog bijzonder goed te zijn. Enkel ingetrokken insectensappen op de bumper, motorkap en spiegel

Gekozen aanpak:

  • Wassen (wielkuipen, motorblok & sponningen)
  • kleien
  • interieur uitzuigen en uitblazen met de Tornado
  • Vlekken behandelen met de tornado en simplyclean
  • Ramen en kunstofdelen
  • Polijsten met PX100 en krauss
  • Vervolgens finishen met Riwax PX200 polish
  • PX 300 Hardwax aangebracht
  • Banden in de tyre dressing gezet
  • Onder de kap alles netjes zwart gemaakt
  • Uitpoetsen PX300 en Afleveren

116723

116724
116725
116726
116727
 
Ja klopt, s'ochtends begonnen en in de namiddag afgeleverd. Al moet ik zeggen dat ik ook als parttime Poetser bij een Profile Garage werk. Dus dat ik inmiddels op een redelijk hoog tempo (zonder pauze bij mijn eigen details) kan werken;)
 
  • Leuk
Reactions: Rowen93 en PA27506