• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Heerlijk gezicht, de collinite 845 zit er denk ik goed op!
1000021802.jpg
 
Neen, je kan dat afzetten. Maar ik ben aan het leren om de Pro modus te gebruiken en dan is het handig om direct te zien wat de instellingen zijn die hij gebruikt op de normale stand met AI ipv te moeten gaan kijken bij de details van de genomen foto's. Op foto's die belangrijk zijn zet ik het af.
 
Oei...das wel zeer moeilijk te zeggen. Hangt af van de soort trim en de staat....Glad of poreus enz... Ik onderhoud mijn trim steeds goed en breng Nanolex Trim Rejuvenator om de +/- 3 maanden aan, niet omdat het nodig is, maar gewoon omdat ik er graag mee werk en het resultaat altijd zeer mooi is. Ook nog eens zuinig in gebruik, mooi egaal aan te brengen, loopt niet uit in de regen en mooie beading. Ik nog een nieuwe ongeopende Gyeon Trim staan, maar ik weet zeker dat het resultaat voor mijn auto niet beter te krijgen is.
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Mooie kwaliteit van foto's ook moet ik zeggen, rekening houdende dat het met een GSM is getrokken.

Trim rejuvenator is echt een top product. Zit nu dik 2 maanden bij mij erop en lijkt alsof het gisteren is aangebracht.
 
Ik heb zo'n gevoel dat de lucht de laatste paar jaar vuiler is dan eerder. Of het komt door de omgeving waar mijn autos staan.
Eerder kon ik bijvoorbeeld veel langer genieten van mooie beading. Tegenwoordig is dat met een paar regenbuien al gedaan.
 
@RoyR - Ik had ook al mijn vraagtekens hierbij. Het lijkt erop dat, in mijn gevallen, de LSP's sneller volgeblubberd zitten met vervuiling en de beading/sheeting verprutsen.
Ik woon zelf in een bosrijke omgeving en ben wel wat extra vervuiling gewend, maar verse Bathe+-lagen of zelfs Fusso Coat slipte in 1 á 2 dagen dicht.

(''Lekker dan, gister uitgebreid gewassen en beschermd, maar lijkt wel of er niks gebeurt is?'')
 
  • Leuk
Reactions: RoyR