• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Preview homepage nieuwe website 2014 editie

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
Een paar jaar terug waren we er 'al' aan begonnen, maar omdat het ontwerp niet naar ons zin was en met de ontwerper daar wat vast op liepen, hebben we het op de lange baan geschoven.

Inmiddels hebben we het weer opgepakt en is dit het nieuwe concept van de homepage.

We stellen alle feedback op prijs, probeer gewoon kritisch te zijn en te zeggen wat je ervan vindt, geef suggesties en kritiek, daar kunnen we vervolgens weer wat mee:

CCNew.webp

Pagina met 'Poll/Forum/nieuwsbrief" ziet er wel goed uit, maar ik vraag me af hoe leesbaar het blijft op kleine beeldschermen van i-pad, tablet of smartphone.

Dit ontwerp ziet er geslaagd uit, daar past het forum goed bij (of andersom). Toch zou ik liever in één oogopslag een duidelijk menu zien van de soorten producten die verkrijgbaar zijn. Het is me nu niet helemaal duidelijk hoe dit zou moeten werken. Wat kunnen we verwachten onder het kopje 'professioneel'? Waar nu alle tassen staan, komen daar willekeurige producten, of zoals nu de aanbiedingen die uitgelicht worden op deze wijze? Wat betreft vormgeving vind ik het toch echt wel een hele verbetering, stukken moderner. Maar ik moet zeggen, ben ook al stukken beter gewend aan het huidige forum. ;)

Met het menu gaan we nog testen, brainstormen enzovoorts. Bedoeling is nu dat je de hoofdgroepen bovenin in de balk ziet en als je erop klikt dat er een menu met subgroepen uitklapt. Ook is het mogelijk om een submenu in de middenpagina te krijgen. Zoiets krijg je dan:

http://www.informatique.nl/componenten/

Misschien dat we ook gewoon het menu links tonen en/of dat de bezoeker kan kiezen. Of we combineren het, dus zowel links als bovenin.

Zijn jullie eigenlijk van plan om een bancontact/mistercash betaalmethode toe te voegen voor de belgische klanten?

Momenteel zie je altijd alle onderdelen van je profiel rechts op de site staan, dat vind ik wel handig. Maar dat zal wel als submenu uitklappen als je op "mijn Carclean.com" klikt vermoed ik?
Verder vind ik bovenstaande opmerking ook handig als Belgische klant :-)

GaetanDB;n392948 zei:
Zijn jullie eigenlijk van plan om een bancontact/mistercash betaalmethode toe te voegen voor de belgische klanten?

Wij zijn afhankelijk van onze bank, ze hadden beloofd dat het eind 2012 ondersteund zou worden, maar we wachten nog steeds.

Koen Hermans;n392958 zei:
Momenteel zie je altijd alle onderdelen van je profiel rechts op de site staan, dat vind ik wel handig. Maar dat zal wel als submenu uitklappen als je op "mijn Carclean.com" klikt vermoed ik?
Verder vind ik bovenstaande opmerking ook handig als Belgische klant :-)
Correct, het menu zal uitklappen.

Er zijn weer wat kleine aanpassingen gemaakt:

NieuweSiteV3.webp

nette en mooie site!
ik zie jou ex audi op de site staan, ik weet niet of je ook auto's van klanten gaat doen, maar ik denk dat die het wel op prijs stellen als je het kenteken onleesbaar maakt.

We zijn achter de schermen nog steeds druk bezig en inmiddels is wel een en ander veranderd.

In deze 'screenrecording' kun je een beetje zien wat de huidige status is: