• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Prijzen mensen prijzen!

Istnogferarie

Detailing guru
9 jan 2016
5.545
223
41
Gouda
Als je een tijdje alleen thuis bent ga je je toch een beetje vervelen en afvragen hoe de wereld draait.

Ik wilde mijn vertrouwd merkje wel eens vergelijken met andere merken in foamen en wassen.
Later dacht ik, als andere mensen ook deze gedachtes hebben maar niet de tijd die ik had, hoe doen die het?
Nou door dus dit stukje te lezen.

Eerst de Pre-Wash ofwel Foamen:
Pre-Wash.webp

En hier het gewone hand wassen :
Wash.webp

Gelukkig zit mijn spulletje een beetje in het midden.

Geweldig dit! Ik doe dit ook altijd voor alle spullen die ik thuis heb staan, maar niet voor alle producten op CC.

Eén opmerking: de verdunning voor de Snow Foam Combo is niet de juiste voor de foamlance. Op de verpakking staat voor gebruik in de foamlance geen vaste verdunning, maar de eindverdunning, dus na het spuiten, zou ongeveer 1:300 moeten zijn. Ik gebruik meestal 1:5-1:10 in de fles.

De verdunning van 1:25 is voor gebruik in een pompverstuiver.

Leuk topic! Misschien toch maar eens terug overschakelen naar Wolf's Chemicals voor snow foam & shampoo.
Hoorde wel dat Dodo Juice met 5 liter verpakkingen ging komen van sommige producten...