• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Prijzen mensen prijzen!

Istnogferarie

Detailing guru
9 jan 2016
5.533
223
41
Gouda
Als je een tijdje alleen thuis bent ga je je toch een beetje vervelen en afvragen hoe de wereld draait.

Ik wilde mijn vertrouwd merkje wel eens vergelijken met andere merken in Cleaners, Polishers, Sealants en Dressings.
Later dacht ik, als andere mensen ook deze gedachtes hebben maar niet de tijd die ik had, hoe doen die het?
Nou door dus dit stukje te lezen.

Glass Cleaner :
Glass Cleaner.png


Glass Polish :
Glass Polish.png


Glass Sealant :
Glass Sealant.png


Kunststof en Band Dressing :
Dressing.png
 
Laatst bewerkt:
Interessante tabellen, leuk dat je deze deelt met ons.

Zie alleen wel dat je voor de meguiars en mothers glas cleaners ruim 41 liter als verpakking grootte aanhoudt, dit is echter ongeveer 4 liter.
 
Interessante tabellen, leuk dat je deze deelt met ons.

Zie alleen wel dat je voor de meguiars en mothers glas cleaners ruim 41 liter als verpakking grootte aanhoudt, dit is echter ongeveer 4 liter.

Dat klopt echter zijn dit 1:10 concentraten.
3780 ml maal 11 = 41580 ml
 
Aha, excuus, die stap had ik gemist.

Misschien trouwens een idee om prijzen per liter (of met meer decimalen) te tonen? Dan heb je meer precisie qua prijs en kun je ook op de verschillende producten van 0,001 ct/ml nog onderscheid maken. Niet dat het op deze lage prijzen veel verschil maakt, maar het is misschien meer sprekend als literprijs.
 
Dit soort lijsten zijn een goede basis. Dat sowieso. Mijn eigen lijsten zijn ook verdeeld in wat er per detail nodig is en wat dit dan kost.

Moet deze weer eens up-to-date brengen...


Greetx
 
Leuke lijst inderdaad!
Een eventuele leuke volgende stap is per geprobeerd product hier dan ook nog eens een zeinigheids label of wat dan ook aan te hangen.
Dus eigenlijk hoe zuinig een bepaald product in gebruik is, want als iets €5,- per liter is en een ander merk €8,- per liter maar wel 2X zo zuinig...
 
Neej, dat is juist het probleem; Het wordt niet aangegeven...

Uit ervaring moet ik dan te weten komen of bepaalde lichaamsdelen nog functioneren nadat ik bezig ben geweest.


Greetz