• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Probleem met DAP500

Zieron

Detailing addict
23 mrt 2011
74
55
Ik ben bijna 10 jaar in het bezit van een DAP500 V2 ( feest ) die nog in uitstekende en perfect werkende staat verkeert. Heeft mij nog geen moment in de steek gelaten maar er begint toch slijtage aan te komen met name aan de backing plate bevestiging. Het stukje, aangeduid op onderstaande foto, heeft nogal wat speling. Bij gebruik heb ik er op zich geen last van maar ik zou niet willen dat er ongelukken van komen. Is er iemand die mij kan zeggen hoe ik dit kan herstellen? Mijn polijstmachine werkt nog perfect dus zou het zonde vinden om hem voor dit te moeten weggooien.

Alvast bedankt!!
 

Bijlagen

  • IMG_20201221_193324.jpg
    IMG_20201221_193324.jpg
    156,7 KB · Weergaven: 81
Lager moet vervangen worden. Vaak gemakkelijk zelf te doen en we hebben het onderdeel gewoon op voorraad. Zoals @nicknameless aangeeft, even mailen en het komt goed.
 
Hartelijk bedankt voor de, snelle, reacties! Ben enorm blij dat het eenvoudig op te lossen valt! Mailtje wordt zodadelijk verzonden.