• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

probleem met foamgun

Sheldir

Detailing addict
14 sep 2016
4
60
40
West-Vlaanderen, België
Ik heb een jaar of zes geleden een lancia foamgun aangekocht en deze heeft altijd prima gewerkt tot over enkele weken. Ik heb mooie schuimvorming tot ik de draaiknop volledig dicht draai (naar de - dus). ik heb een filmpje toegevoegd om een duidelijk beeld te hebben.

 
Ziet er naar uit dat die een keertje goed gereinigd moet worden. Even contacten met CC mocht je er niet uit komen. Mocht je het leuk vinden om zelf los te gaan:

 
Naar de '' - '' draaien beteken dat er maximaal uit de fles gezogen mag worden, dacht ik? (Dus minimale hoeveelheid lucht)
Als de boel dan stokt, zou je verwachten dat er inderdaad iets verstopt zit. (Filtertje aan het einde van het slangetje, verstopping in de lans zelf, etc)

Ik heb mijn Lancia's ook wel eens uit elkaar moeten halen om de onderdelen eens goed te weken en schoon te maken. Regelmatig was ik te eigenwijs om het pistool na het foamen goed door te spuiten met alleen water. ;)